چاپ کد خبر: 42780
24 دی 1399

انهدام باند تولید بُلبرینگ تقلبی دریک سرداب در اصفهان

لبرینگ تقلبی

 جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از انهدام باند تولید بُلبرینگ تقلبی در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر”با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند چند نفر در زیرزمین یک واحد مسکونی اقدام به تولید بُلبرینگ های تقلبی  کرده و آنها را با مارک های معتبر به بازار عرضه می کنند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های دقیق و کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن وتجارت در محل مذکور حضور یافته و مشاهده کردند که ۴ نفر بُلبرینگ های درجه ۲ خریداری شده از یک کشور خارجی را تراشیده و به وسیله لیزر اقدام به درج مارک معتبر یک کشور خارجی دیگر بر روی آن کرده و سپس آنها را مجدداً بسته بندی و به عنوان بُلبرینگ درجه یک به بازار عرضه می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۳ هزار و ۵۲۸ عدد بُلبرینگ، ۲ دستگاه تراش، یک دستگاه لیزر، یک دستگاه لپ تاپ، تعداد زیادی لیبل و برچسب به همراه چندین کارتن بُلبرینگ تقلبی در عملیات مذکور خبر داد و گفت: ارزش اقلام مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

سرهنگ هاشمی فر، همچنین به کشف ۵ مُهر جعلی شرکت ها و صنوف مختلف و واحدهای صنعتی و شرکت های بزرگ تولید و توزیع بُلبرینگ اشاره کرد و اظهار داشت: با دستور مقام قضائی محل مذکور پلمب و افراد فعال در این مکان نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار