چاپ کد خبر: 87909
5 تیر 1401

انهدام باند سارقان بیش فعال منازل شمال شهر شیراز

دزدان

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان غیر بومی منزل و کشف ۹۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شمال شیراز، پیگیری موضوع جهت دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و اظهارات شاکیان مشخص شد سرقت‌ها توسط ۴ نفر مرد صورت می‌گیرد که سارقان از طریق بالکن وارد منازل شده و اقدام به سرقت اشیای با ارزش و کم حجم از جمله طلا و جواهرات می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به استان‌های خوزستان و تهران متواری شده‌اند.

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی به استان‌های خوزستان و تهران اعزام و موفق شدند در این خصوص ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به فارس انتقال دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۵۰ گرم طلا، ۴ عدد سکه، ۷ عدد ساعت مچی و مقداری ازر خارجی مسروقه کشف شد، گفت: سارقان تاکنون به ۹۵ فقره سرقت از منزل در استان‌های فارس، اصفهان و تهران اقرار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: با توجه به ورود بسیاری از سارقان از بالکن به منازل شهروندان، توصیه می‌شود حتماً برای بالکن طبقات اول و پنجره‌ها حفاظ مناسب نصب شود و هنگام ترک منزل از نگهداری هرگونه وجه نقد، اشیا قیمتی، طلا و جواهرات خودداری و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار