چاپ کد خبر: 50579
23 فروردین 1400

انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو در آباده

خودرو زانتیا

خبر آباده| حوادث استان فارس: به گزارش اول فارس، سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات آن در شهرستان “آباده” تیمی از ماموران پلیس آگاهی ‌موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی حین انجام ماموریت و گشت زنی در محور “آباده-اصفهان” به یک سواری زانتیا با ۲ سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی “آباده” تصریح کرد: ماموران با استعلام از سامانه پلیس آگاهی متوجه شدند که این خودرو دارای سابقه سرقت بوده و راننده و سرنشین آن نیز از سارقان حرفه‌ای هستند.

سرهنگ مسعودی خاطر نشان کرد: در تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان سابقه دار به ۵ فقره سرقت خودرو و ۴۳ فقره سرقت قطعات و محتویات با همدستی فردی دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند، همدست سارقان را در شهرستان “آباده” دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۳ دستگاه ضبط صوت خودرو، ۲ دستگاه بلندگو، ۲ عدد باطری، ۱۰ عدد فلش مموری، یک دستگاه دوربین شکاری و … کشف شد.

فرمانده انتظامی “آباده” با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: هر ۳ متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و از شهروندان درخواست می‌شود با استفاده از وسایل ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، سارقان را از رسیدن به اهداف شومشان باز دارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار