چاپ کد خبر: 42716
23 دی 1399

کشف ۳۵ میلیارد اموال دزدی از شبکه سارقین در شیراز

سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، ۸ باند سرقت منهدم و ۳۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش گروه جوادث اول فارس ، سردار “یوسف ملک زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی و با تلاش های شبانه روزی آنان طی یک هفته گذشته، ۸ باند سرقت شناسایی و طی عملیات های جداگانه، ۴۰ سارق دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اعضای این باند از مجرمان حرفه ای و دارای سوابق متعدد هستند، افزود: سارقان تا کنون در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۷۳ فقره انواع سرقت از جمله سرقت های منزل ، خودرو ، درون خودرو ، موبایل قاپی و قاپ زنی اعتراف کرده اند.

سردار ملک زاده با اشاره به کشفیات پلیس آگاهی در راستای دستگیری اعضای این باندهای سرقت، گفت : اموال مسروقه زیادی شامل خودرو، وسایل درون خودرو، تلفن همراه، طلاجات و … از اعضای این باند کشف شده است.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده اند که اموال مسروقه به آنان تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت های این فرماندهی محسوب می شود و پلیس فارس با حرفه ای گرایی و در کوتاهترین زمان ممکن سارقان را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهد کرد.

سردار ملک زاده با تأکید بر اینکه شهروندان باید هشدارهای پلیس را جدی بگیرند، به سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه شهدار داد که استان فارس محل امنی برای فعالیت های آنان نخواهد بود و پلیس فارس قاطعانه و بر اساس قانون با آن ها برخورد می کند.    

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار