چاپ کد خبر: 72400
30 دی 1400

انگیزه عجیب عاملان سنگ پرانی به اتوبوس‌ها در کمربندی سروستان

عوامل سنگ پرانی به سمت خودروهای عبوری در کمربندی سروستان دستگیر شدند

به گزارش اول فارس، فرمانده انتـظامی شهرستان سروستان از دستگیری ۲نفر از مخلان امنیت عمومی که به سمت اتوبوس های حامل مسافر سنگ پرانی می کردند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ آرش بخشایی مطلق در تشریح این خبر اظهار داشت شب گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر سنگ پرانی افرادی ناشناس به سمت اتوبوس های حامل مسافر در کمربندی سروستان بلافاصله شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام در دستور فوری این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود، با توجه به حساسیت مـوضوع با تدابیر ویژه و تعامل با دادستان شهرستان، تیم های مجرب از ماموران زبده این فرماندهی تشکیل و با شگردهای های خاص پلیسی به دو جوان ۱۸ ساله مظنون و آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.
سرهنگ بخشایی مطلق ادامه داد دستگیرشدگان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی مبنی بر پرتاب سنگ به سمت اتوبوس های در حال حرکت اقرار کرده و انگیزه خود از این اقدام را سرگرمی و تفریح اعلام کردند.
وی افزود: مجرمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس سروستان در پایان ضمن بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ماست افزود برخورد با مخلان آسایش و امنیت عمومی بطور جدی ادامه داشته و پلیس با هرکسی که بخواهد با رفتار خود اقدام به تخلف و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کند برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۰۰

کاش برای جلوگیری از تکرار چنین جرایمی سریع حکم میدادند و اعلام میکردند که از این پس حکم چنین افرادی اعدام است مشکل مشکلات مملکت ما نبود قانون محکم و عدم اجرای انست برای همین خیلی ها میگن مملکت …. هست یعنی قانون نیست لطفا یخت گیرانه تر عمل کنید قانون محکم عمل کنید

آخرین اخبار