چاپ کد خبر: 73054
8 بهمن 1400

اولین تصاویر کامل از کادیلاک اسکالید۷ مدل ۲۰۲۳

کادیلاک اولین تصاویر کامل از SUV جدید خود را منتشر کرده است، اما هنوز جزئیات فنی در مورد این خودرو فاش نکرده است.

به گزارش اول فارس؛ کادیلاک دیروز از اسکالید V رونمایی کرد و این خودرو با موتور V-۸، اولین شاسی بلندی خواهد بود که نشان V را یدک می‌کشد. در حالی که کادیلاک هنوز جزئیات فنی را منتشر نکرده، طراحی این خودرو به طور کامل به نمایش گذاشته شده است.

سپر جلوی اسکالید V اکنون برای سال ۲۰۲۳ به روز شده است؛ به جای یک قطعه تزئینی بلند که در قسمت پایین کشیده شده و چراغ‌های LED را به هم متصل می‌کند، یک جلوپنجره پایینی ضخیم دارد که LED‌ها در کناره‌های آن قرار گرفته‌اند. همچنین یک اسپلیتر جلو جدید و چرخ‌های خاکستری چند پره نیز وجود دارد.

طراحی جدید اگزوز و یک دیفیوزر مصنوعی از جمله تغییرات این خودرو است که در تمام تریم ها به چشم می خورد. نشان‌های برجسته “V” روی دریچه عقب و درهای جلو وجود دارد. کادیلاک همچنین گفته است این خودرو مجهز به یک موتور ۶.۲ لیتری LT۴ V-۸ سوپرشارژر شده است که در زیر کاپوت قرار گرفته است.

همین موتور در سدان CT۵-V بلک‌وینگ نیز به کار برده شده است که در آن ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۶۵۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. در حالی که هر دو مدل اسکالید V که در عکس‌های جدید مشاهده می‌شوند، مدل‌های شاسی استاندارد هستند، عکاسان جاسوسی اخیراً یک نسخه شاسی بلند اسکالید ESV از نسخه V را شکار کردند.

کادیلاک قبلا گفته بود که CT۴-V و CT۵-V Blackwings آخرین خودروهای V با موتور بنزینی خواهند بود. اگر کادیلاک تمایل ناگهانی به ساخت مدل‌های V XT۴، XT۵ یا XT۶ را پیدا نکند، اسکالید V می‌تواند آخرین مدل سری V با موتور بنزینی باشد. اطلاعات فنی دقیق‌تر از این خودرو منتشر نشده و تا زمان رونمایی رسمی باید منتظر بمانیم.

کادیلاک اسکالید V 1عکس کادیلاک اسکالید V 2عکس کادیلاک اسکالید V 3عکس کادیلاک اسکالید V 4عکس کادیلاک اسکالید V 5عکس کادیلاک اسکالید V 6عکس کادیلاک اسکالید V 7عکس کادیلاک اسکالید V 8عکس کادیلاک اسکالید V 9عکس کادیلاک اسکالید V 10عکس

لوگو خودروها 8

کادیلاک، (به انگلیسی: Cadillac) شرکت خودروسازی امریکایی است که نشان تجاری خودروهای لوکسی است که در تملک شرکت جنرال موتورز می‌باشد. خودروهای کادیلاک به‌طور رسمی در بیش از ۵۰ کشور جهان فروخته می‌شوند و عمده فروش آن نیز در ایالات متحده و کانادا می‌باشد. در سال ۲۰۱۰ فروش کادیلاک شاهد رشدی ۳۵٪ نسبت به سال پیش از آن بود و شمار کل خودروهای تولید شده کادیلاک در آن سال به ۱۴۶٬۹۲۵ دستگاه رسید. پس از ایالات متحده آمریکا، چین دومین بازار بزرگ فروش خودروهای کادیلاک است. در میانه قرن بیستم نام کادیلاک در محدوده ایالات متحده به نامی مترادف با کیفیت بالا تبدیل شد. 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار