چاپ کد خبر: 39861
20 آذر 1399

اول فارس TV|فیلم نحوه ثبت نام برای گاز مایع در سامانه سدف

به گزارش اول فارس با اجرای این طرح، توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرستان خانوار انجام خواهد شد؛ بنابراین سرپرستان خانوار باید با مراجعه به سایت جدید تجارت آسان که اکنون به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی یا «سدف» مراجعه و ثبت نام کنند. افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری، با مراجعه به سایت جدید تجارت آسان در این سامانه ثبت نام کنند و سیلندر گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ مصوب وزارت صمت از طریق دستگاه کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند

برای ثبت‌نام درخواست گاز مایع لازم است هموطنان با در دست داشتن کدپستی محل سکونت، کدملی و اطلاعات فردی سرپرست خانوار، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات کارت بانکی سرپرست خانوار و اطلاعات افراد تحت تکفل به سامانهدرخواست فرآورده های نفتی (کلیک کنید)مراجعه کنند.

هموطنان پس از ورود به این سامانه، به ثبت اطلاعات کامل خانوار در سامانه سدف اقدام کنند. پس از ثبت نام رمز عبور فرد متقاضی از طریق سامانه به تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال می‌شود.

پس از ثبت درخواست و ثبت کدپستی محل سکونت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، وضع گازرسانی محل سکونت به‌صورت سیستمی بررسی می‌شود. نرخ مصوب برای هر کپسول ۱۱ کیلویی ۹ هزار و ۷۰۰ تومان است و هر خانوار امکان دریافت ۴ کپسول ۱۱ کیلویی در هر ماه را خواهد داشت.

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سید مصطفی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۷

سلام میخواستم برای کپسول ثبت نام کنم باید چکار کنم
۱۸ استایل پیشنهادی هوش مصنوعی برای لباس مردان افغان [+عکس]

مجتبی جمعه , ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۵۷

اقا ما منزلی که اجاره کردیم داخل کرونی شیراز کد پستی نداره چی کار باید کرد

علی شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

من الان وارد سامانه سدف شدم. ثبت نام هم کردم ولی وقتی میخوام کاربرد ثبت کنم میگه شما در سامانه قدیم تحت تکفل هستین امکان ثبت درخواست ندارین. چگونه از تکفل پردم بیرون بیام و تو سامانه ثبت نام کنم

فردین کشاورز پنجشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸

خیلی عالی برای این هایی که گاز شهری ندارند،ضمناچطوری ثبت نام می کنند،متشکرم

آخرین اخبار