چاپ کد خبر: 43375
2 بهمن 1399

اول فارس TV|مرگ چترباز حرفه ای در پرش یادبود حادثه پلاسکو در تهران

محمد بزرگی -چتر باز جوان- در مراسم سالگرد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو به پایین پرید اما چترش گره خورد و در یک صحنه دلخراش روی زمین سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش گروه حوادث اول فارس به نقل از رکنا ،محمد بزرگی که از چتر بازهای حرفه ای بود در مراسم یابود شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو با چتر به پایین پرید اما چترش گره خورد و به شدت روی زمین افتاد.

 صبح امروز مراسمی به یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو در جلوی ساختمان آتش نشانی فاز یک اکباتان برگزار شد و قرار بود در این مراسم چتر باز جوان  محمد بزرگی که با تلاش های زیاد توانسته بود مجوزهای پریدن را بگیرد، به بالای نردبان آتش نشانی برود و از روی جرثقیل بپرد .

ساعت ۸ صبح بود، محمد بزرگی قرار بود در این مراسم با پریدن از بالای نردبان جرثقیل آتش نشانی با چتر به زمین فرود بیاید، محمد بزرگی به پایین پرید و همه نگاه ها به سمت او بود اما در فاصله ۵۰ متری زمین که قرار بود چترش باز شود چتر به دور خودش پیچید و گره خورد د و این جوان چترباز  که زمان زیادی برای نجات و باز کردن گره چترش نداشته به شدت روی زمین سقوط می کند.

مرگ چترباز جوان در سالگرد پلاسکو

محمد بزرگی که پرش های زیادی داشت و از بهترین های چتر باز ایران  بود بعد از این حادثه به  شدت مجروح شد ، بلافاصله او را به بیمارستان صارم منتقل کردند اما به خاطر شدت جراحات و شکستگی جان باخت.

محمدبزرگی

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

.عضو کانال تلگرام ما شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار