چاپ کد خبر: 77343
18 اسفند 1400

اول فارس TV | آبروریزی تازه علیه “ساسی مانکن” توسط دوست قدیمی اش

ساسان حیدری یافته” زادهٔ ۲۰ آبان ۱۳۶۷” معروف به ساسی که پیش‌تر با نام ساسی مانکن شناخته می‌شد، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ و رپ اهل ایران است. او سال ۲۰۱۲ میلادی به کوالا لامپور، مالزی و از آنجا به آمریکا رفت و به فعالیت هنری خود ادامه داد.رویترز وی را در سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان رپ زیرزمینی ایران توصیف کرده‌است.

ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر “نرم‌افزار” دانشگاه نواب قزوین بوده‌است، با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷، درس و دانشگاه را رها کرد و به‌شکل حرفه‌ای به خوانندگی پرداخت.

او در سال‌های اخیر با ویدئوهایی شاذ سعی کرد با هدف قرار دادن کودکان به عنوان مخاطب اصلی خود، به نتیجه دلخواهش برسد که این کار او نیز واکنش‌های متفاوتی را در جامعه ایجاد کرد.

 تسنیم: «ساسان یافته» معروف به ساسی مانکن، اواخر دهه ۸۰ تحصیلاتش را نیمه‌کاره گذاشت تا شاید راه موفقیت را در موسیقی پیدا کند.او پس از یک دوره رکود در کارنامه کاری برای اینکه خود را در سبد موسیقی مردم قرار دهد، سال ۲۰۱۲ به مالزی و از آن‌جا به آمریکا رفت.

لینک کمکی و دانلود

فال روز

ساسی مانکن 5

او در سال‌های اخیر با انتشار چند ویدئو و راه‌اندازی چند چالش و دعوت از کودکان و نوجوانان، برای همراهی با آثارش، تلاش کرد تا آن‌ها را مخاطب اصلی آثار خود قرار دهد.

این اقدام او واکنش‌های متفاوتی را در جامعه ایجاد کرد؛ بخشی از واکنش‌ها به محتوای آخرین کلیپ‌های او، مربوط به گروهی از آهنگسازانی است که از دوستان و همکاران او بوده و هستند.

«الف.الف» که در تولید و تنظیم موسیقی تعداد قابل توجهی از آثار او همکاری داشته، زوایایی از این ارتباط و شیوه‌های ساسی مانکن برای جذب مخاطب را روایت می‌کند؛ به دلیل تقاضای مصاحبه‌شونده، برای حفاظت از هویت‌اش، این گفت‌وگو به صورت ضد نور تصویربرداری شده است:

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار