چاپ کد خبر: 64278
24 مرداد 1400

اول فارسTV|ورود ناگهانی کودک ۲ ساله به زمین مسابقه فوتبال

14513615 334

به گزارش اول فارس، نقش پدر و مادر شاید یکی از سخترین مسئولیت‌های روی زمین باشد. اگر باور ندارید، خب، پس از این ویدئو را تماشا کنید. یک کودک ۲ ساله حین بازی تیم‌های اف سی سینسیناتی و اورلاندو سیتی وارد زمین مسابقه فوتبال شد. اما پس از آن حدس بزنید چه اتفاقی رخ داد؟ مادر این کودک وارد زمین فوتبال شد و با دویدن و تعقیب پسرش او را گرفت و به سکوی تماشاگران بازگشت.

تصاویر مربوط به اتفاق از زمان انتشار تاکنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده و تبدیل به تصاویری داغ شده است. این تصاویر اولین بار توسط یک عکاس -خبرنگار با نام «سم گرین» در توئیتر منتشر شد. او در شرح این تصاویر نوشت: «یک کودک که وارد زمین مسابقه فوتبال شده بود با کمک محافظ شخصی اش (مادرش) از زمین خارج شد.»

هویت این کودک بعدا «زایدِک کارپنتر» و مادرش «مورگان توکر» اعلام شد. مورگان در گفتگو با گود مورنینگ اَمِریکا گفت: «من لحظه‌ای نگاهم را از پسرم برگرداندم و بعد متوجه شدم او از زیر دیواره فلزی وارد زمین شده است. به آن طرف دروازه پریدم و او را تعقیب کردم.»

صفحه توئیتر لیگ فوتبال برتر آمریکا با انتشار این تصاویر در توئیتر نوشت: «ما امیدوارم این کودک و مادرش روز خوبی داشته باشند.»

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار