چاپ کد خبر: 42213
17 دی 1399

اول فارسTV | راز بزرگ دزدان لوله‌های نفتی در بوشهر فاش شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دزدانی که پنج کیلومتر لوله نفتیِ بدون استفاده را در مرز استان بوشهر و کهگیلویه‌وبویراحمد برش داده و دزدیده بودند، پس از شناسایی، دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، در آبان دزدیده‌شدن لوله‌های نفتی در مرز استان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد و بوشهر در مسیر بی‌بی‌حکیمه به گوره پخش و خبرساز شد که اکنون فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر از دستگیری دزدان لوله‌ها داده است.
سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: این خط لوله چند سال بدون استفاده بود که دزدان با پی‌بردن از چنین موضوعی با هم‌دستی هم پنج کیلومتر را برش داده و به‌عنوان ضایعاتی آن را به‌فروش رساندند.
او در ادامه با بیان این‌که ارزش لوله‌های دزدیده‌شده ۱۷ میلیارد تومان گفته شده،  افزود: البته به‌نظر می‌رسد ارزش این میزان لوله بسیار بیشتر از این‌ها باشد؛ و با توجه به این‌که خبر این دزدی بزرگ در فضای مجازی پخش گسترده‌ای داشته و میزان آن هم بالا بود در دستور کار ویژه‌ی پلیس استان بوشهر قرار گرفت.
سردار واعظی گفت: شناسایی این دزدان، چون که می‌دانستند پلیس در تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان است بسیار دشوار بود، اما پلیس آگاهی استان بوشهر در فرآیندی پیچیده اعضای این باند پنج نفره را شناسایی کردند که روشن شد همگی از استان بوشهر هستند.
فرمانده انتظامی ادامه داد: چهار تن از اعضای این باند در چند عملیات هم‌زمان در سه شهرستان استان بوشهر در مخفی‌گاهشان دستگیر شدند و نفر پنجم هم امروز دستگیر شد.
به‌گفته سردار واعظی، پرونده پس از تکمیل به دستگاه قضایی فرستاده می‌شود و ارزش درست لوله‌های دزدیده‌شده پس از کارشناسی روشن می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سهرابی پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

باید به پلیس دیلم دست مریزاد گفت.

آخرین اخبار