چاپ کد خبر: 45354
25 بهمن 1399

VIDEO| کلاهبرداران هزار چهره اصفهان ، خوزستان ، گیلان ، فارس و البرز+فیلم

به گزارش اول فارس ، فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند حرفه ای کلاهبرداری که سوژه های خود را از بین مقامات دولتی در شهرهای مختلف انتخاب می کردند خبر داد.

فرمانده انتظامی استان البرزگفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی با تشکیل باند کلاهبرداری و با سوء استفاده از عناوین مسئولان کشوری به خصوص استاندار، فرماندار و شهردار با سوژه‌های مورد نظر خود تماس گرفته و تقاضای کمک به امور خیریه می‌کردند، پلیس آگاهی تحقیقاتش را شروع کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: با اقدامات پلیس رد کلاهبرداران در استان خوزستان شناسایی شد و پس از یافتن مخفیگاه آن‌ها در عملیات غافلگیرانه ۴ نفر از کلاهبرداران دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

متهمان در استان‌های اصفهان، خوزستان، گیلان، فارس و البرز به این شیوه بیش از ۱۰۰ مورد کلاهبرداری انجام داده اند.

سردار محمدیان گفت: متهمان در تحقیقات کارآگاهان به ۲۱ فقره جعل عنوان و کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد ریال اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می‌توانند به پلیس آگاهی البرز واقع در میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امیر یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

باسلام شخصی به نام ….. هس کلاه برداری می کنه داخل شبکه اجتمائی تلگرام فروش تجهیزات ماهواره خواهشا این هم پیگیری کنید تا دست اینم روبشه مردم تو ای اوضای بد اقتصادی وکرونا گول این می خورن پولشون ازدست نیره

آخرین اخبار