چاپ کد خبر: 19632
17 دی 1398

فعال سیاسی استان فارس: سلیمانی فارغ از حزب ،جناح وگروه از شرافت،انسانیت و میهن مردانه دفاع می کرد

خیل عظیم جمعیت برخاسته از کشورهای منطقه، عراق ومشاعیت و بزرگداشت تاریخی مردم ایران که برای ادای احترام به سردار کرار به خیابانها ی تهران ،قم وکرمان آمدن بهت رسانه های خارجی وجهانیان را برانگیخت.

اکبر طویل 1

اکبر طویل فعال سیاسی استان فارس در حاشیه مراسم تشییع  وخاکسپاری پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان در گفتگو با اول فارس  گفت:  سپهبد شهید سلیمانی دارای شخصیت بی نظیری بوده است که همیشه تاریخ در جان ودل ایرانیان ماندگار خواهد بود.

این فعال سیاسی استان فارس افزود:  جمعیت میلیونی مشایعت کننده پیکر مطهر سردار دلها و  سوگواری عمومی که خارج از جناح و سوی سیاسی شکل گرفته،درحالی که به باور بسیاری از جامعه شناسان در وضعیتی نامناسب اقتصادی و اجتماعی قرار دارد حامل پیامیست برای مسئولین است و این سوال هم اکنون در ذهن همه دنیاست که   شهادت حاج قاسم سلیمانی چگونه توانست این همه مردم را با سلایق سیاسی متفاوت و متضاد گرد هم آورد؟

سردار سهید سلیمانی یک انسان مخلص بود

دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی در استان فارس افزود : این موج انسانی بزرگ  که در سه روز گذشته مایه تعجب جهانیان شده است تنها ناشی از  اخلاص ، پاکی و ایمان واقعی سردار  شهید سلیمانی به اسلام ،انقلاب و ایران  است .

اکبر طویل همچنین گفت  این جمعیت برای  تشیع و خاکسپاری سرداری آمدند که در عین مقام بالایی که داشت ولی همیشه خودرا یک سرباز میدانست ،همانطور که خطاب به همسرش نوشته است که بر سنگ مزارم عناوین را ننویسید ، فقط عنوان سرباز را برگزینید.

عضو شورای مرکزی  همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی سپهبد شهید  سلیمانی همواره بگونه ای زیست که مخالف و موافق عاشق مرامش شدند ، هموطنانش را فارغ از هر رنگ و عقیده ای دوست داشت ، دختر کم حجاب را دختر خود میدانست ،جوانان وطن را فرزندان خود خطاب میکرد.هرگز کسی را از خود نرنجانید، همیشه به دنبال جذب حداکثری بود ،همه را در قاب ایران اسلامی میدید ،بصیرت واقعی رادر منش و رفتارش به عینه رؤیت نمودیم ، نه به قلم و زبانش، اگر کسی را خارج از دایره انقلاب معرفی می کردند ،میگفت ایراد از خود ماست که نتوانسته ایم او را جذب نماییم، بدنبال علتی بود که باعث دفع افراد شده است.

جامعه ما به شدت نیازمند این نوع نگاه هست 
 فعال سیاسی استان فارس اظهار داشت گستردگى عزاداری حاج قاسم نمایانگر محبوبیت بیش از حد وی بود، سادگی و ساده زیستى او جمعیت میلیونى را به مشایعت کشانید.تمامى رسانه هاى سخن پراکنى تراز اول دنیا ، این مراسم بی نظیر را پوشش خبرى دادند ، واز او بعنوان مردى یاد میکنند که امنیت ایران را در مقابل تهدیدات خارجی همچون داعش ، و در مقابله با اسرائیل و آمریکا محافظت میکرد.سلبریتیهاى آمریکایی نیز اورا خوب می شناختند ، در توئیتهایشان ، حساب خودرا از دولت آمریکا جدا نمودند ، و ترور سردار را دیوانگى محض دانستند.
دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی در استان فارس افزود:  حتی دشمنان قسم خورده اسلام و ایران که اورا دشمن می نامیدند ، از او بعنوان دشمن جسور ، شجاع و قابل احترام یاد کنند. شهادتش اتحاد مردم ایران را بیشتر کرد، اندک شکافى که میان عده اى از مردم عراق و ایران بوجود آمده بود را ترمیم نمود ،خیرات و برکات او و مثمر ثمر بودنش حتى در شهادتش میتوان بخوبى احساس کرد.

اکبر طویل با انتقاد از برخی اظهار نظر های افرادی و شناخته شده که سعی دارند  فضاى کنونی جامعه را که به برکت خون گرانبهای سپهبد قاسم سلیمتانی در حال تجربه نوعی دیگر از  اتحاد است را محملی برای  تسویه حساب سیاسی  نمایند و فضای مجازى را جولانگاه قدرت نمایی و بعضا مظلوم نمایى جهت تحریک احساسات عامه مردم نموده اند گفت : بنظر میرسد این سخنان تهاجمی وتهدیدات تند سیاسی  با هدف بهره‌برداری انتخاباتی ، سیاسى ، جناحى است که با  هیجان خاصی ایراد می کنند  و هدفشان  ایجاد شکاف میان صفوف آحاد ملت است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

حیف و دو صد حیف خیلی زود رفتی حاج اکبر

حاجی سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

خدارحمت کنه حاج طویل عزیزرو روحش شادباشه

آخرین اخبار