چاپ کد خبر: 97740
21 آبان 1401

اگر این دو نوجوان افغان را دیدید پلیس را خبر کنید

به‌دنبال ناپدید شدن مرموز ۲ برادر نوجوان افغان در پایتخت، تحقیقات پلیس برای پیدا کردن آنها آغاز شده است.

برادران گمشده افغان

به گزارش اول فارس ، این ۲ برادر که عبدالحمید و عبدالکریم نام دارند ۱۶ و ۱۴ساله هستند و حدود یک سال قبل از افغانستان به ایران آمده و در یکی از محله‌های تهران با خواهرشان زندگی می‌کردند. آنها کارشان خرید و فروش ضایعات بود تا مخارج زندگی‌شان را تامین کنند اما در نخستین روز فروردین امسال، وقتی برای جمع‌آوری ضایعات از خانه خارج شدند دیگر بازنگشتند.

از همان روز خانواده این دو برادر ماجرای ناپدید شدنشان را به پلیس تهران اعلام کردند اما همچنان بعد از گذشت ۶ماه ردی از آنها به‌دست نیامده است. برادر بزرگ این دو نوجوان ناپدیدشده می‌گوید: عبدالحمید و عبدالکریم یک سال قبل برای کار به ایران آمدند. پدرم سال‌ها قبل فوت شده و آنها در افغانستان نان‌آور خانه بودند. قرار بود آنها مدتی کار کنند و پس از جمع‌آوری پول نزد مادرمان در افغانستان برگردند اما به طرز مشکوکی ناپدید شده‌اند و هیچ ردی از آنها توسط پلیس به‌دست نیامده است.در شرایطی که پلیس تهران هم در تلاش است تا برادران گمشده‌ام را پیدا کند، ما هم با انتشار عکس‌هایشان در فضای مجازی تلاش کردیم سرنخی از آنها به‌دست آوریم اما بی‌فایده بوده است. همه ما به‌شدت نگران آنها هستیم و از همه بدتر وضعیت مادرم است که ماه‌ها منتظر خبری از پسران گمشده‌اش است و این چشم انتظاری موجب شده بیمار شود.

از آنجا که تلاش‌ها برای پیدا کردن ۲ نوجوان گمشده بی‌نتیجه مانده، تصویری از این ۲ برادر برای انتشار در اختیار روزنامه‌ها قرار گرفته و افرادی که اطلاعاتی از سرنوشت آنها دارند می‌توانند موضوع را به پلیس یا قاضی غلامحسین صادق‌زاده بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران اطلاع دهند.

فال حافظ امروز ۲۲ آبان با تفسیر دقیق و زیبا/ای دل این ناله و افغان تو بی چیزی نیست

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ایرانی پنجشنبه , ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۱۹

افغانی که در ایران نباید باشد ،احتمالا در حین ارتکاب جرم یا کشته شدند توسط خودشان ویا در جایی گم و گور شده اند .بهتر است بقیه شان را هم از ایران اخراج کنیم .هر جا میریم پر شده از این بی فرهنگ ها که از تمدن و شهرنشینی در حد ابتدایی هم بلد نیستند .مترو پارک فضاهای تفریحی ما پرشده از این اراذل افغان …

باهر شنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

احتمالا برای اعضای بدنشان … قرار گرفته آند

آخرین اخبار