چاپ کد خبر: 97201
12 آبان 1401

اگر باهوشی در یک نگاه بچه دزد را در این تصویر پیدا کن!

آزمون شناخت کودک ربا:یک چشم تیزبین در یک نگاه،بچه دزد را در این تصویر پیدا می کند!

1

آزمون شناخت کودک ربا: به باور سازنده آزمون شناخت کودک ربا تنها ۱۶ درصد از مشارکت کنندگان این آزمون توانسته اند در یک نگاه آن را رمزگشایی کنند. این تصویر برای بررسی سطح تیزبینی دانش آموزان یک دبیرستان متوسطه در دانمارک ارائه شد.

از میان ۳۴ دانش آموز شرکت کننده در این آزمون، تنها ۷ نفر توانستند در یک نگاه آزمون شناخت کودک ربا را حل کنند. ۳۸ درصد از دانش آموزان نیز در امتحان دوم موفق به شناسایی کودک ربا شدند و بقیه دانش آموزان علاقه ای برای ادامه معما نداشتند.

در واقع بسیاری از افراد علاقه ای ندارند خود را با بازی های فکری خود را به چالش بکشند. در واقع بسیاری از افراد علاقه ای چندانی به دقت و تمرکز ندارند و همین مسئله سبب می شود تا این افراد در سنین میانسالی و کهنسالی به مشکلاتی همچون فراموش و آلزایمر دچار شوند. به باور محققان، مشکلات مربوط به مغز ناشی از عدم فعالیت این عضو مهم از بدن است. بازی های فکری می توانند مغز را به درستی به فعالیت وادار کنند. آزمون شناخت کودک ربا به خوبی ذهن شما را تمرین خواهد داد. لذا با اول فارس همراه باشید.

آزمون شناخت کودک ربا

اگر مدعی داشتن ذهنی قوی و آرام هستید و همچنین احساس می کنید که بسیار دقیق و تیزبین هستید آزمون شناخت کودک ربا را از دست ندهد. مجله سرگرمی اول فارس با ارائه جدیدترین و بهترین سوالات و معماهای تصویری زمینه مساعد و خوبی را برای تمرین ورزشی مغز شما فراهم کرده است.

در آزمون شناخت کودک ربا شما با دو زن، یک مرد و سه کودک روبرو خواهید بود. در نگاه اول به نظر می رسد که نکته خاصی در این تصاویر دیده نمی شود.اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از کودکان در حال ربوده شدن هستند. یکی از زنان تصمیم دارد، کودکی را برباید. به نظر شما کدام کودک در حال ربوده شدن است.

با اول فارس همراه باشید و تلاش کنید با یک نگاه آزمون شناخت کودک ربا را رمزگشایی کنید. اگر اماده هستید تصویر آزمون شناخت کودک ربا را با هم مرور می کنیم.

 

2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت کودک ربا

زمان شما برای یافتن پاسخ گذشته است. یا راه حل را پیدا کردید یا مانند اکثر کاربران شکست خوردید. می توانید برای بار دو آزمون شناخت کودک ربا  را برای ۵ ثانیه بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

بسیاری زنی که به دستان خود و کودک چیزی شبیه دستبند زده است اشاره کرده اند. اما اگر خوب دقت کنید زن سمت راست کودک رباست. به چمان کودک نگاه کنید. گویا به او داروی خواب آور داده شده است.

 

3

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

امیدوارم از آزمون شناسایی نامزد زن استفاده کرده باشید.
شما هم نظرتان را برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار