چاپ کد خبر: 94529
22 شهریور 1401

اگر مادر این نوزاد را پیدا کنید شک نکنید یک نابغه هستید

آزمون شناسایی مادر نوزاد 2

آزمون شناسایی مادر نوزاد:امروز با یک چالش تصویری جالب دیگر همراه شما هستیم. این چالش یا معمای تصویری مهارت های حل تعارض شما را در زمان مشخص مورد آزمایش قرار می دهد. آیا شما برای حل این چالش آماده هستید؟ به نظر شما مادر بچه، کدامیک از سه فرد تصویر می باشد!؟ با این معمای تصویری و حل آن در ۸ ثانیه ثابت کنید که یک نابغه هستید.

بازی های فکری و پازل های تصویری یکی از پر جستجوترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی می باشد. به خاطر اینکه این سوالات هم مطالب مفید برای  رفع اوقات فراغت است و هم اینکه می تواند با افزایش فعالیت مغزی، مهارت های شناختی ما را افزایش دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مادر نوزاد همراه باشید و خود و توانائیهایتان را بهتر بشناسید.

آزمون شناسایی مادر نوزاد 3

آزمون شناسایی مادر نوزاد

آیا برای نشان دادن نیزبینی و دقت خود آماده اید؟ برای یافتن پاسخ باید هر یک از توانایی های خود به درستی استفاده کنید. از دقت، تمرکز و قدرت دید خود استفاده کرده و مادر نوزاد را شناسایی کنید. باید بدانید که در صفحه فیس بوک سازنده این معمای تصویری، از هر ۱۰ نفر فقط ۴ نفر با موفقیت به حل آن شدند.

در تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد زیر نوزادی را می بینید که بر روی نیمکت پارک قرار دارد. دو خانم در کنار قنداق این نوزاد نشسته اند و خانمی دیگر در قسمتی دورتر در حال سیگار کشیدن است. به نظر شما کدامیک از این خانم ها به لحاظ منطقی و براساس نشانه ها می تواند مادر این نوزاد باشد. در این سوالات هوش شما براساس نشانه ها می توانید یک معما را حل کنید.

اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می تواند در یک نگاه پاسخ را بیابد. بیایئید تصویر را مرور می کنیم.

پاسخ آزمون شناسایی مادر نوزاد

آیا این معمای تصویری را حل کنید؟ آیا به زمان بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید، در اینجا ما به شما فرصتی دوباره می دهیم تا بتوانید آزمون شناسایی مادر نوزاد را حل کنید، اما برای اینکه از سختی آن کاسته نشود فقط ۳ ثانیه دیگر فرصت خواهید داشت.

.

.

.

.

.

اگر در هر دو فرصت جواب را پیدا نکردید، احساس بدی نداشته باشید، تنها شما نیستید.. در ادامه پاسخ را به شما ارئه می دهیم. به تصاویر دو خانمی که بر نیمکت نشسته اند دقت کنید. به نظر می رسد هر دو با توجه به شکل ظاهری به نظر می رسد دختر بچه هستند.موهای دختر سمت راستی به شکل دخترانه بافته و بسته شده است و دختر دومی نیز مشغول بازی و شنیدن موزیک است.

آزمون شناسایی مادر نوزاد 1

به نظر می رسد مادر بچه زنی است که سیگار می کشد. زیرا دو فرد دیگر تصویر برای بچه داشتن کوچک هستند. احتمالا این پاسخ منطقی ترین پاسخ ممکن برای این سوال معمایی باشد.

شما چه فکر می کنید؟

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رستا باقری شنبه , ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

آن خانم که سیگار می کشد مادر کودک است زیرا آن دو زن دیگر برای بچه دار شدن کوچک هستند. من رستا باقری هستم و ۱۱ ساله هستم.

مینا جمعه , ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

زنی که سیگار میکشد چون پهنای بدن او در برابر آن دو زن بیشتر است

یاس سه شنبه , ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

زنی ک سیگار میکشد بخاطراینکه دود سیگار اسیبی ب بچه اش نرساند ازاودور شده ولی دونفر ب فکرخودشون هستن وتوجهی ب بچه ندارن

فیفی جمعه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

جوابی که شما دادین درسته اما روشش اشتباه چون زنی که داره سیگار میکشه لباس استین کوتاه تنشه اما اون دوتا دختر هودی تنشون و اگه زیر بچه نگاه کنین متوجه میشین انگار یه لباس هودی مانند زیرش. انگار از تن دختر سیگاری در اومده و رو اون پوشیده شده

همشهری چهارشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۴۶

اونی که با موبایل حرف میزنه

باباخانلو سه شنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

زنی ک سیگار میکشد

سعید سه شنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

سلام پاسخ معما درست است ولی روش رسیدن شما به جواب اشتباه است
فقط زنی که سیگار می‌کشد سینه های بزرگی دارد که نشان از وجود شیر درآن است
دو خانم دیگر اصلا سینه (پستان) مشخصی در تصویر ندارند ??

محمد سه شنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

مادره همون سیگاریه ، دلیلشم درکنار دلیل شما رفته از بچش فاصله گرفته سیگار میکشه که اون تاثیر نگیره

آخرین اخبار