چاپ کد خبر: 36409
21 مهر 1399

اگر نماد احزاب آمریکا فیل و الاغ است، نماد ایرانیان «شیر» است

12742509 110

به گزارش اول فارس، خبرگزاری روسی اسپوتنیک در تحلیلی درباره اظهارات هتاکانه ضدایرانی اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نوشت: در یکی از برنامه‌های رادیویی آقای ترامپ تهدید‌های کذایی نثار ایرانی‌ها کرد و از الفاظ رکیک در شان خود، در قبال ایرانی‌ها استفاده کرد؛ البته ایرانی‌ها متوجه هستند همه این دست و پا زدن‌های آقای ترامپ به دلیل مشکلات داخلی است که وی با آن مواجه شده و نزدیک شدن وی به شکست مفتضحانه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

در این مطلب آمده است: همه هم متوجه هستند که آقای ترامپ طبل توخالی بیشتر نیست و بیشتر به دنبال بازی نمایش‌هایی است که از سوی دیگران برایش نوشته شده تا بلکه آرای برخی به قول معروف لات و لوت‌های آمریکایی را به دست آورد، چون به خوبی می‌داند هیچ آدم حسابی‌ در آمریکا حاضر نیست به او رای دهد.

شاید هم بخواهد در این چند صباح باقیمانده رضایت خاطر عرب‌های خلیج فارس و اسرائیلی‌ها را به دست بیاورد تا شاید لحظه‌های آخر غرق شدن‌اش چوب خشکی برایش بیندازند. از همه این‌ها بگذریم، تصور اینکه آمریکا تسلیحات کشتار جمعی آنچنانی در اختیار دارد و وی دیگران را تهدید به استفاده از این‌ها می‌کند، یک تصویر بسیار اشتباه است. ایرانی‌ها هم خدایی دارند که از آن‌ها حمایت می‌کند و در کنار حق ایستاده. آیا ماجرای صحرای طبس را فراموش کرده‌اید؟

اگر کرسی قدرت به کسی وفا کرده بود امروز به ترامپ نمی‌رسید

در هر جایی از جهان که آمریکایی‌ها ورود کرده‌اند در نهایت، با شکست‌های مفتضحانه خارج شدند، اگر آقای ترامپ می‌خواهد می‌تواند این بار هم امتحان کند ببیند چه بلایی سرشان می‌آید. ظلم و ستم هیچ وقت پایدار نیست و همه زورگویان در تاریخ بشریت به زوال می‌روند و اگر کرسی قدرت به کسی وفا کرده بود امروز به آقای ترامپ نمی‌رسید.

هزاران سال است که بسیاری تلاش کردند ایران و ایرانی‌ها را نابود کنند، اما آن‌ها رفتند و ایران و ایرانی‌ها ماندند و پایدار خواهند ماند. آقای ترامپ نباید فراموش کند که بیش از ۲۴۰ پایگاه مربوط به نیرو‌های آمریکایی در منطقه در تیررس ایرانی‌ها است و ایرانی‌ها نشان داده‌اند که هیچ ابایی از هدف قرار دادن آن‌ها ندارند و اگر می‌خواهد می‌تواند امتحان کند.

ایرانی‌ها همه جایی که برای آمریکایی‌ها درد دارند را به خوبی رصد کرده‌اند و می‌توانند کاری کنند که فریاد بنفش کاخ سفید و ساکنین‌اش تا ته گیتی شنیده شود. آقای ترامپ نباید فراموش کند که سال‌ها است همه متحدین آمریکا با همه تسلیحات ممنوعه‌ای که آمریکا در اختیارشان قرار داده توان آن را ندارند حریف متحدان ایران در منطقه شوند و نمونه‌های بسیار با ارزش انصارالله یمن و رزمندگان فلسطینی در باریکه غزه هستند؛باریکه‌ای که کلا ۳۶۰ کیلومتر مربع مساحت دارد و در برخی نقاط آن پنج تا شش کیلومتر بیشتر به قول نظامی‌ها عمق ندارد، اما توانسته شبانه روز اسرائیلی‌ها را عزا کند.

دلیرمردان ایرانی برای اینکه پوزه نیروهای  آمریکایی را به زمین بزنند لحظه شماری می‌کنند

اگر مردم باریکه غزه با اسرائیل -که متحد شماره یک آمریکا در جهان به شمار می‌آید- و پیشرفته‌ترین تسلیحات آمریکایی را در اختیار دارند، اینگونه کرده‌اند تصور کنید که ایرانی‌ها می‌توانند چه بلایی سر آمریکایی‌ها بیاورند، باریکه غزه به اندازه نصف شهر تهران هم نمی‌شود. شاید بد نباشد مشاوران آقای ترامپ به وی گوشزد کنند که ایرانی‌ها دهه‌ها هست خود را برای رویارویی با آمریکا آماده می‌کنند و اگر تا به حال نیرو‌های آمریکایی جسارت نکردند به ایران زمین حمله کنند به این دلیل است که می‌دانند دلیرمردان ایرانی برای اینکه پوز آن‌ها را به زمین بزنند لحظه شماری می‌کنند.

در انتهای این مطلب امده است: آقای ترامپ بد نیست توجه داشته باشد اگر نماد احزاب (آمریکا) فیل و الاغ است، نماد ایرانی‌ها «شیر» است و تصور نکند اگر دندان‌های شیر را می‌بیند به معنای لبخند زدن شیر نیست، این دندان‌ها برای چیز دیگری تیز شده. البته ایرانی‌ها همه این رفتار‌ها و کردار‌ها را ثبت می‌کنند، ولی با خوشحالی نشسته‌اند شرایط شما را نگاه می‌کند و لبخند می‌زند که کارتان به کجا رسیده. امری که پر واضح است این می‌باشد که کم کم نفرین (سپهبد شهید) سلیمانی خود را نشان می‌دهد و جهان روز‌های سیاه شما را خواهد دید. آن روز‌های سیاه الان نیست، حالا مانده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار