چاپ کد خبر: 94201
17 شهریور 1401

اگر پلنگ برفی مخفی این کوهستان را دیدید چشم عقاب دارید !

تنها یک چشم عقابی،پلنگ برفی مخفی این منظره کوهستانی را تشخیص می‌دهد!

تست بینایی پلنگ مخفی

چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی: یکی از شگفتی های زیبای طبیعت حیوانات و قدرت استتار آنهاست. خیوانات می توانند به آسانی خود را با محیط ترکیب کنند و از این طریق یا خود را از چنگال شکارچیان محفوظ دارند. همچنین حیوانات شکارچی نیز از استتار برای نزدیک شدن به طعمه و موفقیت برای شکار به نحو احسن استفاده می کنند.

عکس‌های باورنکردنی که در کوه‌های شمال هند گرفته شده است، توانایی استتار عجیب پلنگ برفی را در زیستگاه طبیعی خود نشان می‌دهد. با مجله خبری چشمک و چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی همراه باشید و پلنگ برفی استتار شده را در کمتر از ۷ ثانیه شناسایی کنید. این چالش به معنی واقعی کلمه ذهن و بینایی شما را به چالش می کشد.

چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی
عکاس استرالیایی، بابی جو ویال، سه روز یک پلنگ برفی نر پیر را در پارک ملی کوهستانی کیبر در هند دنبال کرد. پلنگ برفی از جمله حیواناتی است که به دلیل توانایی بالای خود در مخفی کردن در محیط اطراف، بسیار معروف است. به همین دلیل عکاسان نمی توانند به آسانی تصاویر این حیوان را در طبیعت شکار کنند. اما این عکاس استرالیایی توانسته است که چندین عکس از این موجودات زیبا شکار کند.

در بسیاری از عکس های این عکاس استرالیایی، این پلنگ های به آسانی قابل شناسایی نیستند. چرا که آنها توانسته اند به خوبی خود را با محیط ترکیب کنند. اما یک ذهن خلاق و چشم تیزبین می تواند به آسانی آنها را شناسایی کنید. آیا شما آماده هستید که قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را به یک چالش خاص دعوت کنید. اگر آماده هستید با چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی همراه شده و پلنگ برفی را شناسایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی 3

پاسخ چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی
متاسفاته پلنگ برفی از جمله حیوانات در معرض انقراض است. بنا به گزارشات موجود از پلنگ برفی آسیایی هیمالیا تنها بین ۴۰۰۰ تا ۶۵۰۰ قلاده باقی مانده است که در نوع خود می تواند نگران کننده باشد.

احتمالا تا کنون توانسته باشید این حیوان را شناسایی کنید. اگر تاکنون نتوانسته باشید این خیوان را شناسایی کنید می توانید با بالا برگردید و باز هم شانس خود را امتحان کنید. در غیر این صورت به تصویر پایین مراجعه کنید. ما تصویر را برای شما علامتگذاری کرده ایم.

چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی 2

اگر آماده باشید یک تصویر دیگر از این عکاس را نیز مروز می کنیم

چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی 4

*

*

*

*

*

*

*

*

چالش تصویری شناسایی پلنگ برفی 1

امیدوارم از سوالات این معمای تصویری جالب استفاده کرده باشید.

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار