چاپ کد خبر: 102491
2 بهمن 1401

این سه نفر کارشان بالا کشیدن املاک ” شیرازی های خارج از کشور ” بود !

 رئیس پلیس آگاهی استان فارس هم  از انهدام باند جاعلان اسناد ملکی و دستگیری سه متهم در این خصوص خبر داد.

فروش مال غیر

سرهنگ کاووس حبیبی  در این باره اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با تشکیل باند و شناسایی املاک با ارزش بالا در سطح شهر شیراز با دیوار نویسی و نصب پوستر تبلیغاتی و درج شماره تلفن خود به عنوان مالک ملک و جعل مدارک و اسناد اقدام به کلاهبرداری و فروش املاک می نماید، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد متهم یک قطعه ملک به متراژ ۱۱ هزار و ۷۸۴ متر مربع به همراه ۲ حلقه چاه واقع در یکی از خیابان های شهر شیراز را به قیمت ۱۵۰ میلیارد تومان به معرض فروش گذاشته است.

حبیبی بیان کرد: با استعلام صورت گرفته از اداره اوقاف و اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس هویت صاحب اصلی زمین شناسایی و پس از بررسی اسناد و مدارک وی مشخص شد که قصد فروش زمین مورد نظر را به هیچ وجه ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی فردی که اقدام به دیوار نویسی کرده بود شناسایی و با برنامه ریزی و هدایت عملیاتی به همراه ۲ نفر از همدستانش هنگامی که قصد فروش زمین را در یک مشاور املاک داشتند دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تاکید کرد: در بازجویی های اولیه مشخص شد متهمان با شناسایی املاک مجهول المالک، بلاصاحب و املاکی که صاحبین آنها خارج از کشور یا در شهرهای دیگر زندگی می کنند، اقدام به فروش مال غیر و کلاهبرداری کرده اند.

حبیبی اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم اصلی که دارای ۷ فقره سابقه کیفری می باشد، تعدادی اسناد و اوراق مجعول کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام خرید ملک حتما با شخص اصیل وارد معامله شوید و از انعقاد قرار داد با افرادی که بدون مدرک معتبر خود را مالک یا نماینده مالک معرفی می نمایند خودداری کرده و ملک مورد نظر را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و از صحت اسنادی که ارائه می شود، اطمینان لازم کسب نمایید.

فال حافظ امروز ۳ بهمن ماه با تفسیر زیبا و دقیق

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار