چاپ کد خبر: 9813
20 تیر 1398

این ۲ شیطان صفت را شناسایی کنید +عکس بدون پوشش

پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر با اعلام خبر دستگیری سارقان زورگیر، از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند برای شناسایی سارقان و پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند.

این 2 شیطان اسلامشهر را شناسایی کنید +عکس بدون پوشش

سرهنگ مسعود صفایی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر، گفت: درپی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان مسافرکش اقدام به سرقت از شهروندان می‌نمایند، پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرارگرفت.

به گزارش اول فارس ، وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی محرز شد که متهمان تحت عنوان مسافر کش با یک دستگاه خودرو پژو اقدام به سرقت از شهروندان در شهرستان اسلامشهر می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت:ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارقان را شناسایی کرده و در یک عملیات موفق ۲ سارق به عنف را دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر یادآورشد: پس از انتقال متهمان به مرجع قضائی، به دستور شعبه ۶ بازپرسی تصاویر سارقان بدون پوشش در رسانه‌ها منتشر تا افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند برای شناسایی متهمان و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار