چاپ کد خبر: 92213
24 مرداد 1401

این ۲۵ چیز را در زندگی باید فورا فراموش کرد ، از همین الان !

روانشناسیسبک زندگیآرامشموفقیت 4

در زندگی هر کس چیزهای زیادی وجود دارد که باید فراموششان کند. فراموش کردن این مسائل به بهزیستی روانی ما کمک زیادی می‌کند و از بار ذهنی ما می‌کاهد. اما این مسائل شامل چه مواردی است؟

در ادامه‌ی این مقاله به بررسی ۲۵ مورد از مواردی که فراموش کردن آن‌ها به سلامت روانی ما کمک زیادی می‌کند پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

۲۵ چیزی که باید در زندگی آن‌ها را فراموش کنید

۱.اون حرف احمقانه‌ای که مثلاً چهار سال پیش گفتی و هیچ‌کس جز خودت یادش نمی‌آید. فکر کردن به آن رویداد هر شب قبل خواب در حالی که به سقف اتاق خود خیره شده‌اید، باعث از بین رفتن آن حرف نمی‌شود.

۲.این واقعیت که وقتی از خواب بیدار می‌شوید، به اندازه زمانی که برای بیرون رفتن آماده شده‌اید، زیبا به نظر نمی‌رسید (مطمئناً بیانسه هم وقتی از رخت‌خواب برمی‌خیزد لحظات نسبتاً بدی را دارد، حتی اگر ۱۰۹۸۳۰۹۸۲۳۰۹۸۲۳۵۰۹۸ برابر از ما جذاب‌تر باشد).

۳.چیزی که خوردید، چقدر کالری داشت؟ شما آن را خورده‌اید، دارید آن را هضم می‌کنید، ناراحتی از بابت کالری آن باعث نمی‌شود که چاق نشوید.

روانشناسیسبک زندگیآرامشموفقیت 3

۴.اینکه شب در حال خوش‌گذرانی از شما عکس گرفته شود و روز بعدش همه در شبکه‌های اجتماعی شما را ببینند و متوجه شوند که دیشب مشغول خوش‌گذرانی بوده‌اید.

۵.تحت تأثیر قرار دادن کسی در یک قرار ملاقات با گفتن چیزهایی که فکر می‌کنید طرف مقابل می‌خواهد بشنود، به جای اینکه واقعاً درباره خودتان و افکارتان صحبت کنید.

۶.رشته‌ای که در دانشگاه آن را دنبال نکرده‌اید. در واقع شما هرگز نمی‌دانید زندگی‌تان به‌عنوان کسی که رشته‌ی مطالعات زنان یا جانورشناسی خوانده، می‌توانست چگونه باشد و این اشکالی ندارد.

۷.دعوت نشدن به مراسمی که به هر حال نمی‌خواستید در آن شرکت کنید (حتی اگر قسمت «دعوت نشدن» باعث شود برای مدت کوتاهی احساس کنید که تمایل دارید به آن‌جا بروید).

۸.مقدار بیرون رفتنتان در مقابل آنچه که تصور می‌کنید مقدار «معمولی» یا «مقدار مناسب» برای معاشرت است.

۹.وقتی کسی نامزد می‌کند و شما احساس حسادت یا تنها ماندن می‌کنید.

۱۰.ایده‌ی داشتن یک حیوان خانگی قبل از اینکه از نظر مالی، تدارکاتی، عاطفی یا جغرافیایی برای داشتن یک حیوان خانگی آماده باشید. البته به جز ماهی؛ اساساً هر کسی می‌تواند ماهی داشته باشد.

۱۱.اینکه چه کسی در زمینه‌ی موسیقی یا فیلم با شما هم سلیقه هست یا نه (لذت بردن از فرهنگ عامه مانند دیگران خوب است، اما علاقه به یک فیلم خاص چیزی نیست که باعث ایجاد یا شکست یک رابطه شود).

روانشناسیسبک زندگیآرامشموفقیت 2

۱۲.کاری که شخص دیگری با زندگی حرفه‌ای خود انجام می‌دهد که به هیچ وجه شما را درگیر نمی‌کند.

۱۳.عادات غیرعادی (و در عین حال قابل تحمل) اعضای بزرگ‌تر خانواده.

۱۴.این واقعیت که شما نمی‌توانید ۹۹ درصد لباس‌هایی را که در مجلات یا وبلاگ‌های مد می‌بینید، بخرید (نگران نباشید، هیچ‌کس نمی‌تواند).

۱۵. نام‌های احمقانه‌ای که دیگران برای فرزندان خود می‌گذارند. بله، دوستان عجیب غریب شما ممکن است پسرشان را «هوخشتره» یا «قیطان» صدا کنند، اما این مسئله ارتباطی با شما ندارد.

۱۶.این واقعیت که شما نمی‌توانید گیاهی را بدون آسیب زدن به آن در خانه خود نگهداری کنید.

۱۷.داشتن یک آپارتمان عالی (صنعت طراحی داخلی تنها یک هدف در زندگی دارد، و آن این است که ما احساس بی‌کفایتی کنیم، زیرا ما ۱۲۰۰۰۰ دلار برای خرید پرده اتوماتیک نداریم).

۱۸.تیلور سوئیفت این هفته از چه کسی جدا شده است!

۱۹.آنچه کسی پشت سر شما گفته است. نگرانی مداوم در مورد آنچه که مردم می‌گویند در حالی که شما آن‌جا نیستید، تنها راه مطمئن برای مخدوش کردن احساسی خود در ۱۰ ثانیه است.

روانشناسیسبک زندگیآرامشموفقیت 1

۲۰.مزایایی که با به دنیا نیامدن در یک خانواده پولدار و مرفه در زندگی به دست نیاوردید.

۲۱.حفظ وزن ایدئال در همه حال. همه ما در نوسان هستیم و وسواس چند کیلو کمتر بیشتر به هیچ چیزی کمکی نمی‌کند.

۲۲.اینکه به اندازه شخص دیگری فتوژنیک نیستید و عکس‌های شما معمولی به نظر می‌رسد.

۲۳.آن شخصی که در اینستاگرام هرگز جواب پیام ما را نداد.

۲۴.قضاوت‌های کوچک شما در مورد ظاهر فیزیکی دیگران.

۲۵.دوست دیوانه‌ای که برای شما مناسب نبود و دیگر او را نمی‌بینید. زندگی آن‌ها هیچ تأثیری بر زندگی شما ندارد و این‌طور بهتر است.

نظر 1

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار