چاپ کد خبر: 37979
24 آبان 1399

بازداشت اعضای یک تور گردشگری در قم توسط پلیس امنیت اخلاقی

معاون دادستان قم با اشاره به بازداشت اعضای یک تور گردشگری با اعمال مجرمانه متعدد در این استان گفت: برخورد قانونی و قاطع در انتظار تورهای ناهنجار و غیرمجازی خواهد بود که از مبدا قم و یا با عبور از مسیر قم قصد عزیمت به سایر شهرهای مجاور را داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا: معاون دادستان قم با اشاره به بازداشت اعضای یک تور گردشگری با اعمال مجرمانه متعدد در این استان گفت: برخورد قانونی و قاطع در انتظار تورهای ناهنجار و غیرمجازی خواهد بود که از مبدا قم و یا با عبور از مسیر قم قصد عزیمت به سایر شهرهای مجاور را داشته باشند.

حجت الاسلام ابوالفضل تحریری با اشاره به اجرای طرح های هدفمند در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه های ترویج ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در جامعه اظهار داشت: طرح ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار کارشناسان قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دادسرای قم قرار دارد.

اعضای یک تور گردشگری در قم بازداشت شدند

وی بیان داشت: در همین راستا طی رصد و پایش مستمر انجام شده از سوی کارشناسان قرارگاه داد سرای قم و انجام اقدام های فنی و اطلاعاتی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تور ناهنجار و غیر مجاز به مقصد کویر مرنجاب شناسایی و با عوامل آن برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه عوامل این تور دارای سوابق متعدد برگزاری تورهای هنجارشکن بودند افزود: در بستر این تور اعمال مجرمانه ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب، نزاع و دیگر موارد خلاف شرع و قانون به وقوع پیوسته که اتوبوس با صدور دستورهای قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی توقیف و برای مدت قابل توجهی به پارکینگ منتقل و برای مسئول تور به همراه ۱۸ تَن از شرکت کنندگانی که مرتکب اعمال مجرمانه شده بودند نیز پرونده قضایی تشکیل و همگی روانه زندان شدند.

معاون دادستان قم در پایان تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند برخورد جدی خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار