چاپ کد خبر: 55002
4 خرداد 1400

بازداشت اوباش گروگان گیر در کلیپ میدان گل سرخی شیراز+عکس

سرهنگ محمدی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با عکس العمل سریع پلیس شیراز عامل درگیری و عربده کشی در صحنه جرم دستگیر شد.
به گزارش گروه حوادث اول فارس از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح سرد برای خودرو‌های عبوری در میدان الله شیراز ایجاد مزاحمت می‌کند، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: فرد مزاحم که با عکس العمل به موقع پلیس دچار ترس و وحشت شده بود با یک قبضه سلاح سرد جلو یک دستگاه موتورسیکلت را گرفته و راکب آن را گروگان می‌گیرد.

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: متهم با چاقو یی که در دست داشت ماموران را تهدید می‌کرد که قصد آسیب رساندن به فرد گروگان را دارد.

گروگان گیر شیراز

سرهنگ محمدی با بیان اینکه ماموران انتظامی شیراز سعی در آرام کردن متهم داشتند، گفت: وی بدون توجه به دستور پلیس قصد حمله به ماموران و سپس متواری شدن داشت که کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای وی را هدف قرارداده و او را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهم ۳۵ ساله سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام و حال وی رضایت بخش است، عنوان داشت: در این ماجرا به راکب موتورسیکلت هیچ صدمه‌ای وارد نشده است.

این مقام انتظامی به اراذل و اوباش هشدار داد که پلیس فارس با برهم زنندگان نظم و امنیت و هنجارشکنان برابر قانون برخورد جدی می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسام چهارشنبه , ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

این اشغال ها رو باید اعدام کنن خسته نباشید به ماموران نیرو انتظامی ??

امیر چهارشنبه , ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۵

سلام وخسته نباشید به تمام مأموران انتظامی ،و سربازان ایران زمین و مجریان قانون،انشاالله خدانگهدارشون باشه وریشه انگلهای جامعه را بکنن

آخرین اخبار