چاپ کد خبر: 42140
16 دی 1399

بازداشت عامل تهدید زن جوان دارابی در واتساپ و اینستاگرام

رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده تهدید و اخاذی از خانم جوان دارابی در کمترین زمان ممکن خبر داد.

بازداشت 3

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “حشمت سلیمانی” با اعلام این خبر بیان کرد: در پی مراجعه خانمی جوان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر تهدید و اخاذی در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان داراب قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق اظهارات شاکی، شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ شروع به ارسال پیام کرده است و ادعا دارد که با به دست آوردن تصاویر شخصی وی قصد انتشار آن را در فضای مجازی دارد.

 رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: کارشناسان پلیس فتا داراب با انجام تحقیقات گسترده و فنی، موفق شدند متهم که قصد اخاذی ۵۰ میلیون ریال از شاکی داشته است را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ “سلیمانی” تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و هدف از این کار را اخاذی از شاکی عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطر ‌نشان کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی و به خصوص بانوان نسبت به نگهداری تصاویر، فیلم‌های شخصی و خانوادگی در گوشی موبایل خود دقت بیشتری داشته باشند و آنها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند؛ زیرا ممکن است در آینده مورد سوء استفاده واقع شود.

وی تصریح کرد: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

گروه واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سارا پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۸:۴۲

اصلا داراب پلیس فتا نداره،من رفتم گفتن حتما باید بری شیراز و داراب پلیس فتا نداره،منم از شکایتم منصرف شدم دیگه

ناشناس چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

ممنون

آخرین اخبار