چاپ کد خبر: 63959
21 مرداد 1400

بازدید سرزده محسن علیزاده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضاء

علیزاده سپیدان

نماینده سپیدان و بیضاء به صورت سرزده از بخش‌های مختلف مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضاء بازدید کرد و با مراجعان و ارباب رجوعان به صورت چهره به چهره به گفت وگو پرداخت و در جریان مشکلات و مسائل آن ها قرار گرفت.
به گزارش اول فارس  به نقل از دفتر نماینده مردم سپیدان و بیضاء، محسن علیزاده  بر لزوم فراهم بودن زیر ساخت های مهم این مجموعه جهت سهولت کشاورزان و بهره برداران این منطقه تاکید کرد و افزود: شهرستان بیضاء به دلیل پتانسیل های بالای کشاورزی و با داشتن زیر بخش‌های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و مرتع یکی از مهمترین بخش‌های کشاورزی استان فارس محسوب می شود.
نماینده سپیدان و بیضاء با بیان اینکه تسریع در انجام امور بهره برداران و کشاورزان باعث آبادانی و رونق اقتصادی می شود افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و انجام امور مردم در سریع ترین زمان ممکن باعث می شود تا مراجعات مردم در شرایط کرونایی به ادارات کاهش یابد و در نهایت سبب رونق در تمام بخش ها خواهد شد.
محسن علیزاده افزود: زمانی که ادارات مشکلات کشاورزان را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند و پاسخگوی بهره برداران باشند مردم هم با خیالی آسوده و وقت بیشتر به تولید محصولات کشاورزی و دامداری می پردازند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار