چاپ کد خبر: 37414
13 آبان 1399

بازگرداندن صدها خودرو از ورودی های مختلف شهر شیراز/ ورود به شیراز ممکن نیست

در پی اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شیراز و خودروهای بومی به خارج از شیراز ، نیروی های مستقر در گیت های ایست وکنترل خودرویی مستقر در ورودی های شیراز  از ورود خودروهای غیر بومی به شیراز ممانعت نموده و صدها خودرو از ورودی های شهر شیراز به مبادی حرکت بازگردانده شده اند.

شیراز 2 1

بر اساس این گزارش علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ،  کلیه ورودی های شیراز از سمت محور یاسوج  به شیراز ، اصفهان به شیراز ، کازرون به شیراز ، جاده فسا به شیراز و   کلیه ورودی های شیراز کاملا بسته و شیراز عملا بر روی مسافرین بسته شده است.

 تصاویر و کلیپ های منتشره حاکی از وجود صفهای طولانی و ترافیک خودرویی در مبادی منتهی به شیراز میباشد و بسیاری از خودروها و مسافرین غیربومی عازم شیراز در ساعات گذشته از ورود به شیراز خودداری و اقدام به بازگشت نموده اند.

شیراز 3

یک مقام مسئول در ستاد مقابله با کرونا به اول فارس گفت همانطور که در اطلاعیه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است که نظر به برگزاری چهل و دومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص چگونگی محدودیت‌ها در تعطیلات پیش رو، تصمیمات این کمیته بدین شرح است که از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۲آبانماه ۹۹ خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به ۲۵ مرکز استان ممنوع است لذا نیروهای مستقر در مبادی ورودی هم مانع خروج شهروندان شیرازی از شهر می شوند هم مبادی ورودی شهر بر روی خودروهای غیر بومی مسدود شده است .

این مقام مسئول گفت مسافرین عملا چاره ای جز بازگشت ندارند لذا به شهروندان کلیه شهرهای مجاور شیراز توصیه میگردد در این مدت بطور کامل از سفر به شیراز منصرف شوند.

شیراز1

در گزارشی دیگر همچنین سرهنگ صادق سلیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ظهر دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ برابر با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت تردد در شیراز همراه با ۲۴ مرکز استان دیگر اعمال شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز ادامه داد: مبادی ورودی‌ و خروجی کلانشهر شیراز نیز در پی این مصوبه با استقرار عوامل نیروی انتظامی و با استفاده از ظرفیت های دیگر استانی تحت کنترل شدید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح پلاک های غیربومی اجازه ورود به محدوده شهری شیراز را ندارند و همچنین به خودروهای بومی نیز اجازه خروج از این شهر داده نمی شود.

بر اساس گزارش های دریافتی شیراز از روز گذشته عملا روی مسافرین بسته شده است و صرفا خودروهای دارای پلاک شیراز میتوانند به این شهر وارد شوند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

ازفرعی هابرو

ناشناس پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۰۹

دست مامورین درد نکنه ما ملت انگار نمی خواهیم هیچوقت قوانینی که از قبل اعلام شده را بشنویم وعمل کنیم واقعا باید درمقابل کسانی که اهمیتی به قوانین وضع شده نمیدهند ایستاد چرا با وجود اینکه اعلام شده پا می شوند راه می افتند که چی؟ ؟؟

بهزاد چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

میگم سلام من خودم شصت سالمه بعدا پدربزرگ پدربزرگ پدرم دارفانی را وداع گفته اند کرونا هم نداشته ماشینم هم پلاک شیرازه راهنمایی بفرمایید چطوری باید از شهرخارج شوم ممنون از شما

آخرین اخبار