چاپ کد خبر: 57420
26 خرداد 1400

بازگشت دار و دسته رضا عطاران با ترش و شیرین در تماشا +تصاویر

سریال «ترش و شیرین»، ساخته رضا عطاران، از ۲۶ خرداد، روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

ترش و شیرین 2

به گزارش اول فارس، سریال «ترش و شیرین» از چهارشنبه ۲۶ خرداد، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا به روی آنتن می‌رود و بازپخش این مجموعه در ساعات ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد از همین شبکه پخش خواهد شد.

ترش و شیرین 3

ترش و شیرین’ یک مجموعه تلویزیونی است به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سروش صحت، محمدرضا آریان که در نوروز سال ۱۳۸۶ از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

ترش و شیرین 4

نصرت خانم (مریم امیرجلالی) زنی متکی به نفس است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است. داستان از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت خانم به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

ترش و شیرین 5

حمید لولایی، مریم امیرجلالی، مجید صالحی، رضا شفیعی‌جم، آناهیتا همتی، شهره سلطانی، خشایار راد، احمد پورمخبر، مختار سائقی، پروین ملکی، پرستو مقدم، باقر صحرارودی، آناهیتا افشار، عباس محبوب، حلیمه سعیدی، مجید شهریاری، سیدرضا حسینی، بهشاد شریفیان، سیدجلال طباطبایی، فرشاد ارج، نگین عبداللهی، سید حسام صالحی و رضا عطاران بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

ترش و شیرین 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار