چاپ کد خبر: 69436
9 مهر 1400

بازگشت ناگهانی سرمربی محبوب شیرازی به فوتبال

سرمربی کهنه کار و محبوب شیرازی با یک تیم دسته دومی به عرصه فوتبال برمی گردد.

غلامحسین پیروانی 3

به گزارش اول فارس، باشگاه ایمان سبز شیراز با خرید امتیاز باشگاه میلاد مهر تهران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور خواهد یافت.
با تصمیم مهندس غلامی مالک و مهدوی مدیرعامل باشگاه ایمان سبز شیراز و طبق توافقات حاصل شده، غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال استان فارس و کشور به عنوان مدیرفنی این باشگاه شیرازی و دسته دومی انتخاب شد.

مسئولان این باشگاه شیرازی با مدیریت چهره قدیمی و دوست داشتنی این استان یعنی غلام پیروانی پای به رقابت های این فصل خواهند گذاشت؛ پیروانی در باشگاه ایمان سبز شیراز به عنوان مدیرفنی حضور خواهد داشت.

محمد عباسی به عنوان سرمربی در ایمان سبز فعالیت خواهد کرد و داریوش صبوری هم کمک اول اوست. مراسم معارفه کادر فنی باشگاه روز گذشته انجام شد و بازیکنان ایمان سبز اولین تمرین خود را نیز زیر نظر عباسی و نظارت پیروانی برگزار کردند.

غلام پیروانی در فوتبال ایران با فجرسپاسی به موفقیت های قابل توجهی دست یافته و چهره های مطرحی را به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی کرده است.

همچنین بر اساس توافقات انجام شده و با نظر مالک، مدیرعامل و مدیرفنی باشگاه ایمان سبز شیراز، محمد عباسی یکی دیگر از پیشکسوتان فوتبال استان فارس به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه انتخاب شد‌.
از سوابق عباسی می توان به مربیگری در تیم‌های برق شیراز، ایران‌جوان بوشهر، مرصاد شیراز، پیام مخابرات فارس و فجر شهید سپاسی شیراز، بهمن شیراز و کارا شیراز اشاره کرد.
وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار