چاپ کد خبر: 23388
20 اسفند 1398

بازگشت کارخانه اتانول سپیدان به چرخه تولید پس از۱۰ سال

سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه سپیدان گفت: تعاونی تولیدی جنوب اتانول شهرستان سپیدان از واحدهای تولیدی غیر فعال بود که با همت سپاه ناحیه سپیدان و پشتیبانی همه جانبه سپاه فجر فارس به چرخه فعالیت و تولید باز خواهد گشت.

نتیجه تصویری برای اتانول
به گزارش اول فارس، جعفری افزود: با توجه به کمبود شدید الکل در داروخانه ها و شهرستان های همجوار و با همت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بسترهای مناسب و مطلوبی جهت مرتفع ساختن مشکلات این واحد تولیدی و صنعتی و فعالیت دوباره این کارخانه که  بیش از ۱۰ سال از چرخه تولید خارج شده بود، مهیا گردید.
جعفری عنوان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته، پیگیری های مستمر و مداوم سپاه ناحیه سپیدان، جلسه با مدیریت محترم کارخانه، برگزاری جلسات متعدد در سطح شهرستان و استان و حمایت ها و راهبری های هیئت رئیسه سپاه فجر فارس، و با توجه به کمبود الکل و به تبع آن سایر مشتقات مثل ژل ضد عفونی کننده، محلول شستشوی دست و شوینده ها، حدود ۵ محموله ۳۰ هزار لیتری از اهواز برای تولید الکل بصورت مقطعی و اضطراری خریداری گردید که در مرحله اول بسته بندی در شهرستان و سپس با نظارت مجموعه سپاه در سطح استان توزیع خواهد گردید.
فرمانده سپاه سپیدان همچنین عنوان کرد: مشکل نقدینگی و بازار فروش این واحد تولیدی صنعتی حل گردیده و با ورود نیروی انسانی متخصص، کارخانه بزودی راه اندازی و در چرخه تولید قرار خواهد گرفت.
سرهنگ جعفری در خاتمه ضمن تقدیر از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سپیدان به اقدامات بسیج سپاه سپیدان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از جمله نصب بنر توصیه های معنوی و پزشکی در میادین شهر، مهیا نمودن تانکر و مواد شوینده در مکان های شلوغ شهر، اقدام در جهت راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی یکبار مصرف، تعامل در خصوص راه اندازی کارگاه تولیدی ژل ضد عفونی کننده در شهرستان و… اشاره نمود.
این گزارش حاکیست کارخانه جنوب اتانول شهرستان سپیدان در ۱۰ کیلومتری شهر اردکان، روستای خوشمکان جنب کبریت سازی مستقر می باشد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار