چاپ کد خبر: 83820
26 اردیبهشت 1401

بازگشت کرایه اضافه دریافتی از مسافران تاکسی‌های اینترنتی از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد:وجوه اضافه دریافتی از کاربران تاکسی‌های اینترنتی بازگردانده می‌شود.
تاکسی آنلاین

به گزارش اول فارس، با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت و به جهت رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار؛ وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر از طریق شرکت‌های تاکسی اینترنتی، به آن‌ها مسترد می‌شود.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رئیس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، برابر بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از شرکت های فعال در این زمینه که سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت های مورد عمل را به میزان حدود ۱۰ درصد افزایش داده است.

ترجیحی ارز 15

پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان تمام شرکت‌های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگشت داده و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان پس داده شود.

در این خصوص شرکت‌های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام شده در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت امسال  را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران مسترد کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهروند سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

…هنوز نمیدانند که راننده اسنپ قشر ضعیف جامعه محسوب میشه و مسافر قشر تقریبا مرفه.

امین سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۵۱

سلام …من خواب بودم نفهمیدم ماشورای شهرداریم بخشداری وفرمانداری واستانداری ووووخیلی از مسؤلین خیلی مهترم داریم اینهادراین چند ماه نفهمیدن خوااب بودن جای تبریک دارد به اینها میگن مسؤل نه نه نه مسؤلین خدمت محترم خدمت گذار ؟اینها دل سرددی وبدبینی از اسلامرا دو چندان میکند خسته نباشید مسؤلین خدمت گذار بروید استراحت کنی بهتره بخواببید

محمودی سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۴۶

چرا نمی ذارید اسنپ کرایه را گرون کنه. ما راننده بیچاره از کجا بیاریم بخوریم؟؟

ابوذر سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۴۶

خیلی عالی به سر … خجالت بکشید همه چی ده برابر شده به جز این اسنپ … خیلی هنر کردید دولت

آخرین اخبار