چاپ کد خبر: 71152
21 دی 1400

بازیگر نقش شهاب در سریال برف بی صدا می بارد را بهتر بشناسید

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ از جمله بازیگران سریال برف بی صدا می بارد است که در ادامه به معرفی این بازیگر می پردازیم.

 پوریا پورسرخ از جمله بازیگران با سابقه کشورمان است که در سریال های زیادی بازی کرده است که برای همه مخاطبان شناخته شده است.

بیوگرافی پوریا پورسرخ

سریال برف بی صدا می بارد
بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ (متولد۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. پوریا پورسرخ در تهران متولد شد و فرزند اول خانواده است. او دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می‌باشد. پوریا پورسرخ همزمان با پیشنهاد بازی در سریال تلویزیونی «فرار بزرگ» را پذیرفت و با این کار وارد حرفه بازیگری شد.

تحصیلات پوریا پورسرخ

فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو دارد و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد، او ۱۸۲ سانتی متر قد دارد و در ۴۲ سالگی ازدواج کرده است.

مقطع لیسانس را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه آزاد شیراز خواند و فوق لیسانس و دکترا را در تهران فیزیولوژی گیاهی خواند،همزمان با تحصیلات دانشگاهی بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.

خانواده پوریا پورسرخ

ساعت ۴ صبح در تهران بعنوان فرزند اول خانواده بدنیا آمده است و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد که هر سه لیسانس دارند

شروع بازیگری پوریا پورسرخ

اوایل دهه ۸۰ در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۴ به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند.اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد به این ترتیب اولین تجربه اش با سریال فرار بزرگ در ۲۸ سالگی بود.

او در این انیمیشن، صداپیشگی نقش «روزبه» را به عهده داشت و تجربه حضور درکنار ستارگانی چون پرویز پرستویی، حامد بهداد و لیلا حاتمی را کسب کرد. انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش، فریدون و کاوه آهنگر می‌پردازد. بانیپال شومون بعد از حضور در انیمیشن «آخرین داستان» در فصل اول سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در نقش «رئیس آذر گل‌دره‌ای» بازی کرد.

پوریا پور سرخ

سال ۱۳۹۶، یک سال پرکار برای بانیپال شومون بود. او در ۴ فیلم سینمایی «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی، «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت، «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی، «لس آنجلس-تهران» به کارگردانی تینا پاکروان، دو فیلم کوتاه «تاریکی» و «اینترنت نامحدود» و دو تئاتر «تنهایی پرهیاهو» به کارگردانی امیر کاوه آهنین جان و «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان بازی کرد. در این سال دو فیلم «خجالت نکش» و «تنگه ابوقریب» با بازی او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران شدند.

بانیپال شومون لوح تقدیر ویژه برای بهترین بازیگر را برای بازی در نمایش «خانه وا ده» در دوازدهمین جشن بازیگر (سال ۱۳۹۳) از طرف انجمن بازیگران خانه تئاتر دریافت کرد. از تئاترهایی که او به عنوان بازیگر در آن‌ها حضور داشته‌است می‌توان به «دخترک شب طولانی»، «شعبده و طلسم»، «حریم ولایت»، «مسخ و سوءتفاهم»، «شماره ۹۱۹۱۳»، «کسی در خانه نیست»، «ایرلند نباید جای بدی هم باشه» و «بیضایی» به نویسندگی و کارگردانی محمد مساوات اشاره کرد.

بانیپال شومون عضو ارکستر کُر فیلارمونیک ایران و عضو ارکستر فیلارمونیک آشوریان تهران به رهبری اِمیل مٓلِک است. او در اُپرای مانا و مانی اثر حسین دهلوی به رهبری علیرضاشفقی نژاد و کارگردانی محمد عاقبتی در تالار وحدت سال ۱۳۹۱ اجرا داشته‌است.

شومون نامزد کسب بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره تئاتر فجر در سال ۱۳۹۸ بوده‌است. وی در سریال بانوی عمارت نیز نقش کوچکی ایفا نموده‌است.

معرفی سریال برف بی صدا می بارد؟

خداداد عزیزی
معرفی سریال برف بی صدا می بارد؟

سریال برف بی صدا میبارد یکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که با حضور بازیگران شناخته شده‌ای همچون مریم شیرازی و الیکا عبدالرزاقی می باشد و در سه فصل از تولید شده است این سریال محصولی از شبکه سوم سیما سه سیما در ۱۴۰۰ میباشد که توسط آقای پوریا آذربایجانی کارگردانی و توسط محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی شده است

بیشتر لوکیشن های این سریال در شهر گیلان بوده است و بعد از ۱۵ ماه در نهایت در ۲۵۰ قسمت و در سه فصل از تولید شده است.

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به‌کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰دقیقه‌ای است که جمعه سوم دی‌ ماه به‌ روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

پیش از این بازیگرانی همچون فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال‌ نژاد و سینا کرمی معرفی شده‌ اند.

“برف بی‌صدا می‌بارد” عنوان سریالی سه‌ فصلی است که در دهه‌ های ۱۳۶۰، ۱۳۷۰ و ۱۳۹۰ روایت می‌ شود. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است.

داستان سریال و عوامل

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ ریزم. پرده حسرت از دلت بر می‌ کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌ جا آوریم.

عوامل سریال «برف بی صدا می بارد» شامل: مدیر تولید:سامان شعشعه/ مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی/ مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی/ مدیر صدابرداری: سامان شهامت/ طراح صحنه: علی مربی/ طراح لباس: چکامه میرخانجانی/ طراح گریم: کامران خلج/ مدیرتدارکات: سعید رضوی تدوین: خشایار موحدیان- سعید سیاح/ جلوه های میدانی: ایمان کرمیان/ جلوه بصری: علی سجادی/ عکاس: مونا سرتوه… مشاور رسانه ای: سروناز مظاهری و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

حبیب نامرد وآن سیمین بی شعور بدترین آدم های داخل فیلم هستی

آخرین اخبار