چاپ کد خبر: 32523
29 تیر 1399

باندسارقان ۱۰۰میلیارد طلا در لارستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان مسلحی که اقدام به سرقت ۱۰۰ میلیارد ریال طلا در بخش بیرم شهرستان لارستان کرده بودند، خبر داد.

Img20200121150328874
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان مسلحی که اقدام به سرقت ۱۰۰ میلیارد ریال طلا در بخش بیرم شهرستان لارستان کرده بودند، خبر داد.

سردار رهام‌‎بخش حبیبی بیان کرد: شهریور ماه سال گذشته، ۴ سارق مسلح با حمله به یک طلافروشی در بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان با تهدید اسلحه و تخریب شیشه مغازه اقدام به سرقت حدود ۱۰ کیلوگرم طلا و جواهر کرده و از محل متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لارستان برای رسیدگی به موضوع تشکیل شد و این در شرایطی بود که سارقان هیچ سر نخی از خود بجا نگذاشته بودند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پایش اطلاعاتی، کنترل نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، اعضای این باند را شناسایی کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند طی ۳ عملیات منسجم، اعضای باند ۴ نفره سارقان را در استان بوشهر و شهرستان های لامرد و فیروزآباد دستگیر کنند، گفت: کارشناسان ارزش طلاهای سرقت شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری خریداران طلاهای مسروقه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه همواره از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس با افراد مجرم برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار