چاپ کد خبر: 11615
26 مرداد 1398

باند جاعلان اسناد قضائی در مرودشت متلاشی شد

78198

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری اعضای باند جعل اسناد قضائی در این شهرستان خبر داد که بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

اول فارس| حوادث : به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان در توضیح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی از فعالیت یک باند جاعل اسناد قضائی و صدور دستور رفع توقیف خودروهای لوکس مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: کارآگاهان پلیس با رصد اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، موفق شدند ۳ نفر از عاملان اصلی این باند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند .

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: این باند جاعل ۳ نفره با درج آگهی رفع توقیف خودرو در فضای مجازی، رانندگان را شناسایی و با اخذ مبالغی اقدام به جعل حکم رفع توقیف خودرو می کردند .

زراعتیان با اشاره به اینکه در بازرسی از منازل جاعلان، ادوات جرم شامل کامپیوتر، پرینتر، مهرهای جعلی، اوراق قضائی جعل شده و… کشف شده است، خاطر نشان کرد: این باند در شهرستان‌های مرودشت، کازرون، شیراز و جهرم اقدام به جعل اوراق می‌کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: جاعلان بیش از ۲۳ فقره حکم رفع توقیف جعلی خودروهایی مثل تویوتا هایلوکس، بی ام و، لندکروز، لیفان، هیوندا، ساناتا، بنز و … را جعل کرده و برای آزادسازی آن‌ها مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از صاحبان خودروها دریافت کرده‌اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار