چاپ کد خبر: 62645
9 مرداد 1400

باند جعل اسناد و فرار مالیاتی ۳۳ میلیاردی “سروستان” در دام پلیس

فرار مالیاتی

به گزارش اول فارس ،جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی سروستان موفق شدند با دستگیری ۵ نفر، ۳۳ میلیارد ریال فاکتورسازی، جعل اسناد و فرار مالیاتی را کشف کنند.

سردار “یوسف ملک‌زاده” با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام امت حزب‌الله مبنی بر وقوع یک سری جرائم و تخلفات سازمان یافته و سیستماتیک از جمله سند سازی، فرار مالیاتی، جعل فاکتور و سوء استفاده از موقعیت شغلی در ۲ اداره دولتی در شهرستان سروستان، بلافاصله ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: مأموران دریافتند که مسئول امور مالی و حسابداری یکی از ادارات با همکاری یک پیمانکار و ۳ نفر دیگر (شاغل در یکی دیگر از ادارات دولتی) اقدام به سند سازی، فرار مالیاتی، جعل فاکتور و سوء استفاده از موقعیت شغلی خود کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر ۵ نفر را دستگیر کنند.

سردار “ملک‌زاده” با بیان اینکه هر ۵ نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده که مسئول امور مالی و حسابداری می‌باشد ۳۳ میلیارد ریال فاکتور و اسناد جعلی، فرار مالیاتی و ۳۹ عدد مهر جعلی کشف شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با هرگونه اخلال در نظم اقتصادی با جدیت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت این گونه افراد مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار