چاپ کد خبر: 48700
4 فروردین 1400

باند سارقان اموال و منازل مردم در شیراز دستگیر شدند

سرقت 2

فرمانده انتظامی “شیراز” گفت: اعضای باند ۳ نفره سارقان اماکن خصوصی با ۳۴ فقره سرقت روانه زندان شدند.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “فرج شجاعی” با اعلام این خبر بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری “۳۴ جام جم” در بررسی‌های اولیه و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان در یکی از محله‌های شیراز شدند.

فرمانده انتظامی “شیراز” با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۳ سارق که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۳۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه از نوع نردبان آهنی، کولر آبی، چهار پایه، سطل آشغالی بزرگ مربوط به شهرداری، خاموت بالابر ساختمانی، کنتور و پمپ آب، موتور کولر، دوچرخه بیدود، ضبط خودرو، انجین موتورسیکلت،  جک، دستگاه فارس بر، گوشی موبایل، دریل و یک دستگاه پیکور و … کشف شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار