چاپ کد خبر: 33484
9 مرداد 1399

باند سارقان دیلم زن شیراز دستگیر شدند

IMAGE11596092945972

به گزارش اول فارس، سردار  “رهام‌بخش حبیبی” با اعلام این خبر اظهار داشت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل و مغازه در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای این باند که با استفاده از خودروهای پژو پارس و زانتیا اقدام به سرقت از منازل و مغازه‌ها با شگرد دیلم زنی می‌کردند شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه سارقان پس از ارتکاب جرم در شیراز به شهرستان مشهد متواری شده بودند، گفت: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام و در یک عملیات ضربتی هر ۳ سارق که اعضای یک باند بودند را در مخفیگاهشان دستگیر و به استان فارس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۵۵ فقره سرقت منزل و مغازه در شیراز اقرار کردند، عنوان داشت: این سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قفل ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم شنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

دستگیری سارقین اگر هزار بار هم انجام بشه هیچ فایده ای نداره چون سرقت مثل ویروس میمونه و به سرعت پخش میشه و هرگز هم قابل ریشه کنی نیست در حالیکه اگر پلیس اطلاع رسانی کنه که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره و سارقین فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و به جنس درب و حفاظ هم کاری ندارند و تنها راه غیر ممکن کردن ورود سارقین اینه که قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا از این دستگیریها بسیار موثرتره.

آخرین اخبار