چاپ کد خبر: 48283
29 اسفند 1399

” با من بخوان ” کنسرت آنلاین علیرضا قربانی در میدان آزادی

علیرضا قربانی

جزئیات برگزاری کنسرت آنلاین علیرضا قربانی

به گزارش اول فارس ، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی به مناسبت نوروز شنبه و یکشنبه (۳۰اسفند۱۳۹۹ و یکم فروردین ۱۴۰۰) کنسرت آنلاین «با من بخوان» را در میدان آزادی اجرا می‌کند.

کنسرت آنلاین «با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری با همراهی گروهی از نوازندگان سازهای ایرانی و کلاسیک و گروه کُر اجرا می‌شود.

علیرضا قربانی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

باعث افتخار است که پایان سال سخت ۱۳۹۹ و شروع بهار امیدبخش ۱۴۰۰ را در کنار هم جشن بگیریم. اکنون که فرصت دیدار از نزدیک با شما عزیزان فراهم نیست، این سعادت دست داده تا به صورت آنلاین طی ۲ شب در فضای باز میدان آزادی تهران، مجموعه‌ای از قطعات پروژه با من بخوان را خدمتتان تقدیم کنیم.

قربانی در ادامه بیان کرده؛ در این پروژه برادر عزیزم جناب حسام ناصری به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده و همینطور گروه بزرگی از نوازندگان سازهای ایرانی و کلاسیک و گروه کُر ما را همراهی می‌کنند.

این خواننده موسیقی ایرانی اظهارداشته است؛ سپاس ویژه از تیم بزرگی که در اجرای این کنسرت ما را همراهی می‌کنند، به ویژه اداره کل فرهنگی شهرداری تهران که این امکان را برای عموم علاقمندان هنر موسیقی بصورت رایگان فراهم کردند.

قربانی در این مطلب بیان کرده است؛ کنسرت آنلاین با من با بخوان را می‌توانید ساعت ۲۱ شنبه ۳۰ اسفند و یکشنبه یکم فروردین از لایو صفحه اینستاگرام بنده و همینطور تلویزیون اینترنتی تیوا مشاهده بفرمایید.

در صورت فراهم شدن پلتفرم‌های دیگر برای ارائه کنسرت آنلاین، به سرعت به اطلاع عموم خواهد رسید.

لحظه دیدار نزدیک است…

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار