چاپ کد خبر: 96038
17 مهر 1401

شاید شما بتوانید این زندانی ها را شناسایی کنید +تصویر

آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: افسران و کارآگاههای پلیس قابل از اینکه وارد فعالیات اصلی خود شوند، در معرض امتحانات و آزمون های گوناگون قرار می گیرند. سوالات معمایی فراوانی در اختیار آنها قرار می گیرد تا میزان زیرکی و هوش آنان سنجیده شود. صحنه های شبه جرم ترتیب داده شده و از آنها خواسته می شود که آن را حل نمایند. امروز نیز با یک ازمون خاص با شما هستیم. ازمونی که می تواند شبیه یکی از همان سوالاتی باشد که کارآموزان داده می شود. پس با دقت آن را مورد توجه قرار دهید.

آیا شما یک کارآگاه خبره هستید؟ در این صورت، این رمز و رازی که در آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان نهفته است، ممکن است برای شما جالب باشد. اگر می خواهید آن را بفهمید، باید تا پایان آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان با ما همراه شوید. شکی نیست که تعداد زیادی از مردم برای حل این معما تلاش خواهند کرد، اما تنها یک ذهن خلاق و کارآگاهی می تواند در زمان مشخص شده (فقط نگاه اول) این آزمون را تحلیل و پاسخ دهد. بنابراین، برای یافتن پاسخ در زمان محدود باید به مهارت های خود تکیه کنید.

آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان

در معمای تصویری امروز یا آنچه که تحت عنوان آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان، نامگذاری شده است دو نفر را در زندان می بینید. به نظر چیز غیر عادی دیده نمی شود. اما اگر خوب دقت کنید یک چیز کاملا غیر عادی است. یکی از افراد زندان یک انسان نیست! به نظر شما کدامیک انسان نیست؟ چرا؟

آدم غیرعادی این تصویر کیست؟ برای یافتن راه حل باید تمام جزئیات این تصویر را مرور کنید. شما واقعا باید تمرکز کنید، زیرا هر حواس پرتی می تواند به سرعت و به طور قطعی شما را از پاسخ دور کند.

آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان

تلاش شما پاداش خواهد گرفت، زیرا می توانید به توسعه پتانسیل خود ادامه دهید و می توانید یک کارآگاه حرفه ای شوید. از طرف دیگر، اگر در انجام این چالش شکست بخورید، هیچ کس فکر نمی کند شما باهوش نیستید. شما تنها مهارت های شناختی خود را توسعه نداده اید. اگر پاسخ را پیدا نکردید به بالا برگشته ودوباره تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

بله کاملا مشخص است. فرد سمت راستی یک انسان نیست. او توانسته با کمک ساندویج در دستش، میله های زندان را  ببرد. حتی سر خود را از میان میله ها به سمت دیگر برده است. به همین آسانی.

آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان 3

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی  مشاهده و مطالعه کنید. نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار