چاپ کد خبر: 50798
25 فروردین 1400

بخشودگی ۵۰ درصد از جرائم معوق چک‌های مؤدیان شهرداری شیراز

شهرداری شیراز 3
به گزارش اول فارس، محمود رضا مهرجهانیان با اشاره به تصویب لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز مبنی بر گرفتن ۵۰ درصد از مبالغ اضافه شده به چک‌های معوق مودیان شهرداری شیراز که به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه شده بود، این لایحه را بخشی از سیاست‌های تشویقی مدیریت شهری شیراز در راستای احیای مطالبات شهرداری اعلام کرد.
وی تصریح کرد: با هدف مساعدت به مؤدیان و دارندگان چک‌های معوق و تسریع در استیفای مطالبات شهرداری شیراز مصوب شد همه مؤدیانی که تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ نسبت به پرداخت اصل بدهی معوقه خود اقدام کنند صرفا مشمول پرداخت ۵۰ درصد مبالغ اضافه شده از تاریخ سر رسید چک هاى معوق مى شوند.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز با بیان اینکه وصول نشدن بخشی از چک‌های در اختیار شهرداری در چند سال گذشته به دلیل رکورد اقتصاد‌ی بوده است و مردم تعمد‌ی در پرداخت نکردن مبالغ ندارند، افزود: با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز مزایا و تشویق‌هایی برای شهروندان و طرف‌های مالی شهرداری پیش بینی شده، تا با توجه به شرایط اقتصاد‌ی جامعه، شاهد بهبود در فضای اقتصاد‌ی و مبادلات باشیم.
مهرجهانیان در پاسخ به این پرسش که آیا مؤدیانی که دارای چک جهت مبالغ اضافه شده براساس تبصره ۲ ماده ۴ مصوبه مذکور هستند نیز می‌توانند از مزایای این مصوبه استفاده کنند؟ گفت: این مؤدیان صرفاً در صورت پرداخت اصل بدهی، مشمول این مصوبه خواهند شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار