چاپ کد خبر: 8945
27 خرداد 1398
در مسیر کمربندی شهرک گلها

برخورد کامیون و خودروی سواری ال ۹۰ حادثه آفرید

ContentImages 55863

به گزارش اول فارس به نقل ازسازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز، در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه عصر روز گذشته وقوع این حادثه توسط شاهدان طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۷،۱۸و ۵ را به محل حادثه کمربندی روبروی شهرک گلها اعزام گردید .

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره اظهار داشت : یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در مسیر کمربندی شهرک گلها درحال حرکت بود که به علت نامشخصی به شدت با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که منجر به مصدومیت و محبوس شدن سه سرنشین سواری در داخل اتاقک آن شد .
وی در ادامه افزود :  آتش نشانان با توجه به موقعیت حادثه خیز محل بلافاصله پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در جاده، قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری مشغول عملیات شدند و با استفاده از ست هیدرولیک اقدام به نجات افراد محبوس شده در خودرو سواری کردند و مصدومین را جهت ادامه مراحل درمان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند .
سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت : علت بروز این حادثه از طرف پلیس راهور درحال بررسی است و نیروهای امدادی با انتقال خودرو های آسیب دیده به حاشیه امن جاده به مأموریت خود پایان دادند .

ContentImages 55858
 ContentImages 55859
 ContentImages 55860
ContentImages 55862

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار