چاپ کد خبر: 24129
28 اسفند 1398

بررسی و رفع موانع فعالیت کارخانه تولید ماسک در شیراز

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۸ از دو واحد تولیدی ماسک و مواد ضد عفونی کننده در استان فارس دیدن کرد و از نزدیک در جریان تغییر خط تولید یکی از این واحد ها جهت تولید ماسک و تأمین نیاز استان قرار گرفت.

در آخرین روز کاری سال 98 و با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس انجام شد:<br>بررسی و رفع موانع فعالیت کارخانه تولید ماسک در شیراز/ ابراز امیدواری برای رفع نسبی نیاز ماسک استان در اینده نزدیک

به گزارش اول فارس،این بازدید که با حضور سردار بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر استان، افشون معاون استاندار فارس ،ایزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و برخی مسئولین دیگر انجام شد مشکلات مربوط به این شرکت ها بررسی و راهکارهای افزایش توان تولید و جذب سرمایه در گردش و راه اندازی فوری این کارخانه با ظرفیت تولید قریب به پانصد هزار ماسک در روز پیش بینی گردید.

نماینده عالی قوه قضائیه دراستان فارس پس از بازدید از این واحد اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این واحد نیاز به ماسک در استان تا حدود زیادی مرتفع شود .

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس در این دیدار پس از بازدید از یک شرکت تولیدی مواد ضد عفونی دیگر با اشاره به وحدت و همگامی مسئولین اجرایی، قضایی و قوای مسلح استان برای رفع نیازهای مردم ،تلاش فعالین اقتصادی در این زمینه را ستود و گفت: مردم قدر شناس کشور و استان هیچگاه خدمات و زحمات فعالین اقتصادی را که همانند کادر درمانی و به گونه‌ای دیگر با تولید ملزومات پزشکی، دارویی، مواد ضدعفونی و ماسک حافظ جان مردم بودند فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: پس از گذشت این دوران سخت ، محتکران و سوء استفاده کنندگان و افرادی که از این شرایط سوءاستفاده یا در شرایط نیاز از کار و خدمت کناره گرفته ‌اند روسیاه و افرادی که در این دوران سخت به مردم کمک کردند نزد خداوند متعال عزیز و نزد مردم قهرمان ملی خواهند بود.

گفتنی است در این بازدید تصمیمات متعددی در خصوص رفع نیازها و مشکلات واحدهای اقتصادی اتخاذ و مقرر گردید دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اجرای این مصوبات را پیگیری نماید.

017 10

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار