چاپ کد خبر: 102227
28 دی 1401

برف روبی ۶هزار و ۲۵ کیلومتر از جاده های فارس

ب در استان فارسرفروبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن اعلام برف روبی ۶هزار و ۲۵ کیلومتر از محورهای استان طی بارش روز گذشته از امدادرسانی به ۷۸ نفر در جاده های استان خبر داد.
به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، علیرضا راستیار گفت: روز گذشته همزمان با بارش برف راهداران با مصرف ۳هزار و ۸۴۵ تن شن و نمک توانستند ضمن برف روبی ۶هزار و ۲۵ کیلومتر از محورها به ۷۸ نفر نیز امدادرسانی کنند.
وی در ادامه افزود: راهداران همچنین در ۲۲ مقطع که ریزش صورت گرفته بود اقدام به ریزش برداری به همراه رگلاژ ۸۳کیلومتر کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس همچنین تصریح کرد؛ در این عملیات راهداری ۵۸۶راهدار با بکارگیری ۳۵۳ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام وظیفه کرده و در حین برف روبی به کمک ۴۲۶ خودروی عبوری اعم از در برف مانده، کمک به رانندگان در بستن زنجیر چرخ و اسکان در راهدارخانه های استان نمودند.
لازم به ذکر است روز گذشته ۸ شهرستان بارش برف، ۲۱شهرستان باران و ۵ شهرستان استان نیز دارای مه گرفتگی بودند.

علیرضا راستیار در پایان گفت: از تمامی کاربران جاده ای تقاضا داریم ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات رانندگی ، حتما زنجیر چرخ در خودروهای خود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه های استان با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار