چاپ کد خبر: 101763
22 دی 1401

برف و باران استان فارس را فرا می‌گیرد+آمار بارندگی و تحلیل هواشناسی فارس

برف آرامگا کوروش 1

اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به بارش باران در مناطق شمالی، مرکزی وغربی همراه با بارش برف در نواحی شمالی، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق از شنبه ۲۴ دی تا دوشنبه ۲۶ همین ماه در استان فارس هشدار داد.

به گزارش اول فارس، مدیرکل هواشناسی فارس با اعلام این خبر اعلام کرد: براساس این سامانه جدید بارشی،برای شنبه ۲۴ دی، بخش های شمالی، غربی و مرکزاستان، یکشنبه ۲۵ دی، غرب، جنوب غربی، مرکزی و شمالی استان و برای دوشنبه ۲۶ دی هم در نیمه غربی، جنوبی به ویژه در جنوب غربی پیش بینی شده است.

لغزندگی جاده های کوهستانی
مسعود حقیقت ادامه داد: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده های کوهستانی، احتمال اختلال در رفت و آمد به ویژه در محورهای شمالی و کوهستانی و مه گرفتگی در جاده ها وجود دارد.
وی اضافه کرد: احتیاط در سفرهای برون شهری و گذرگاه های کوهستانی، لایروبی کانال و آب راه‌ها و مدیریت در مصرف انرژی به ویژه گاز توصیه می شود.
همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، منطقه آباده و  ایزدخواست با ۱۰درجه زیر صفر درجه سردترین مناطق فارس بود و لامرد هم با ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین منطقه فارس به خود اختصاص داد.
به گزارش اول اردکان بعنوان پربارش ترین منطقه استان فارس با ۳۴۲.۶ میلی متر  در سال زارعی تاکنون ۱۲۳ میلی متر گزارش شده است

هواشناسی استان فارس

بولتن هواشناسی

انتصاب مشاور استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان فارس در تهران

فال حافظ امروز ۲۴ دی با تفسیر دقیق و زیبا/به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم

۶۰ سال پیش این خودرو در جاده های فارس گرد و خاک می کرد+عکس

ببینید| زیبایی باورنکردنی پرندگان زمینی سیاره ما !

در کانال اول فارس عضو شوید 

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار