چاپ کد خبر: 89602
21 تیر 1401

آغاز فروش فوق العاده فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور با قیمت قطعی و تحویل فوری

شرکت بهمن موتور در جدیدترین برنامه فروش خود از آغاز فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی خبر داد. بر اساس جزئیات منتشر شده در این طرح خودروی فیدلیتی پرایم ۵ نفره تیپ ۱ با قیمت قطعی ۸۴۴ میلیون تومان، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷نفره) با قیمت قطعی ۸۵۹ میلیون تومان و خودروی دیگنیتی پرایم با قیمت قطعی ۹۳۵ میلیون تومان با موعد تحویل ۳ ماهه با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی به مشتریان عرضه خواهد شد.

فروش فیدلیتی و دیگنیتی

این طرح فروش از روز چهارشنبه مورخ ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز فعال خواهد شد و متقاضیان برای خرید خودروی مورد نظر خود با مراجعه به سامانه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com میتوانند نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند.

خودروهای عرضه شده در این طرح فروش از طریق قرعه کشی به فروش خواهد رسید و شرایط اولیه شرکت در این طرح برای افراد بالای ۱۸ سال داشتن گواهینامه فعال رانندگی، عدم خرید خودرو از خودروسازان داخلی طی ۴۸ ماه گذشته و نداشتن پلاک انتظامی فعال است.
خودرو قیمت مصوب (تومان) سود انصراف سالانه جریمه تاخیر سالانه موعد تحویل
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵نفره) ۸۴۴.۰۰۰.۰۰۰ ۰ %۱۲ مهر ۱۴۰۱
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷نفره) ۸۵۹.۰۰۰.۰۰۰ ۰ %۱۲
دیگنیتی پرایم ۹۳۵.۰۰۰.۰۰۰ ۰ %۱۲ شهریور ۱۴۰۱

اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروهای عرضه شده در این طرح چقدر است؟

بر اساس اطلاعات بدست آمده از رصد بازار خودرو قیمت خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵نفره) در بازار آزاد ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که اختلاف قیمت کارخانه و بازار این خودرو در مدل ۱۴۰۱ آن چیزی نزدیک به ۴۵۶ میلیون تومان است.

همچنین خودروی فیدلیتی پرایم ۷ نفره نیز در تیرماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد با قیمت ۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان معامله میشود که اختلاف قیمت کارخانه و بازار ازاد این خودرو نیز حدود ۵۰۰ میلون تومان است.

با بررسی قیمت دیگنیتی پرایم در بازار آزاد متوجه میشویم که این خودرو نیز در بازار آزاد در حال حاظر با قیمتی نزدیک به ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان معامله میشود و اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد دیگنیتی پرایم در تیر ماه ۱۴۰۱ چیزی نزدیک به ۵۰۵ میلیون تومان است.

با بررسی این اختلاف قیمت ها متوجه میشویم تلاش دولت و وزارت صمت برای جلوگیری از افزایش قیمت انواع خودرو در بازار آزاد تا کنون بی نتیجه بوده است و تنها مساله ای که باعث بوجود آمدن تعادل در بازار خودرو میشود فقط افزایش تولید است و با تغییر روش های قرعه کشی و ایجاد سامانه های فروش مختلف نه دردی از بازار بیمار خودروی کشور درمان میشود نه مصرف کننده واقعی به خودروی مورد نظر خود با قیمت مناسب میرسد.

اشاره 1

فال حافظ ۲۳ تیر با تفسیر زیبا و معنی دقیق/ز همصحبت بد جدایی جدایی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

این همه دروغ تا کی خداازشون نگذر

ناشناس جمعه , ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

خبری نیست..الکیه

عباس انواری جمعه , ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

ازاین همه دروغ خسته نشدید هزار بار برای ثبت نام اقدام کردم سایت بسته بود

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

از خبرگزاریتون خجالت بکشید خوابتون سنگینه

شهرام پنجشنبه , ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۱۷

این خبر دروغ را بردارید.کجا فروش داره.مردم رو سرکار گذاشتید

سمیرا چهارشنبه , ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

سمیرا کاوند

E چهارشنبه , ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

این که هنوز فعال نشده . چرا دروغ میگین

M چهارشنبه , ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

دمت گرم با این اطلاع رسانی ، ۲۱فروش داشته اونم لغو شده ، خسته نباشید

آخرین اخبار