چاپ کد خبر: 37991
24 آبان 1399

بروز مهم‌ترین نشانه پذیرش شکست انتخاباتی توسط ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا که در چهار سال اقامت در کاخ سفید به آرایش موهایش توجهی ویژه داشت، در یک هفته اخیر موها را به حال خودشان رها کرده است.

به گزارش اول فارس، مقایسه شیوه آرایش و رنگ موهای دانلد ترامپ از روز انتخابات ریاست جمهوری تا نشست خبری بامداد شنبه نشان می‌دهد رئیس جمهوری آمریکا عملا دیگر به رنگ موهایش اهمیت نمی‌دهد. به این ترتیب، سفیدی موهای سر ترامپ در ۱۰ روز گذشته آشکارتر از همیشه بوده و توجه مردم و رسانه‌ها را جلب کرده است.

رنگ موهای ترامپ در فاصله 10 روز

تاجر پیشین که تا دو ماه دیگر عنوان «رئیس جمهوری پیشین» را هم کنار نام خود می‌بیند، در سال‌های اخیر ده‌ها هزار دلار برای آرایش و رنگ موهایش هزینه کرده تا جوان‌تر از آنچه هست به نظر برسد اما ظاهرا شکست خوردن از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ باعث شده از ظاهر شدن جلوی دوربین‌ عکاسان خبری و تصویربرداران تلویزیون با موی سفید هم چندان نگران نباشد.

4516679

این دو تصویر درست به فاصله ۱۰ روز از رئیس جمهوری ایالات متحده گرفته شده‌اند و آشکارا دگرگونی رنگ موها را به رخ می‌کشند. شاید هم شلوغ بودن سر ترامپ در این ۱۰ روز و درگیر شدن با پرونده تقلب انتخاباتی باعث شده او دست‌کم برای چند روز بی‌خیال موهایش شود و اگر سرانجام شکست را بپذیرد، باز هم رنگ کردن موها را در برنامه‌های روزانه و هفتگی‌اش قرار بدهد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار