چاپ کد خبر: 41101
3 دی 1399

برکناری یکی از مسئولان پست هرمزگان بدلیل رقاصی در محل کار+کلیپ

برترین‌ها: مدیرکل پست هرمزگان، به دلیل انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه در ساختمان اداری این اداره کل عذرخواهی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عبدالله عبدلی مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه گفت: امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

امروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می هد یکی از مسئولان پست هرمزگان براى کارمندان در حال اجرای حرکات موزون و رقص است!

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

M پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

چرا حالا اخراج مگه ادمها نباید شاد باشند مگه خانمها از ادمها بدور هستند تا میخواند ی انگ بزنند میگند خانم بود خوب بود که بود مگر خلاف شرع کرده بنده خدا که اخراج بشه

ناشناس چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

اخراجش نمی کنند .کارش خلاف اخلاق اداری است .باید بهش فقط یک تذکر جدی دهند ‌ کار خلاف شرع انجام نداده ولیکن جلو کارمندان بویژه زنان کارش سبک گری بود اما اخراجش زیبنده نیست

امیری چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

مگر رقص این مرد به چه کسی ضرر و زیان وارد کرده که این تصمیم بی‌معنی، در مورد ایشان گرفته شده است. این آقا زن و بچه دارد. لابد، بعد از اخراج حقوق زن و بچه‌اش را قطع می‌کنند. به جای این کارهای بی‌معنی و نون بری، حداکثر، یک تذکر، به ایشان می دادند. اخراج در شرایط فعلی یعنی جنایت.

ناشناس چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

با سلام ، باید از مدیر کل محترم پست سوال کرد که این آهنگ که باعث شده کارمند ، به قولا رقص کنه برا چی در محیط اداره پخش شده ، و در ثانی علت اینکه اکثرا خانم در اون محیط بوده چیست؟

آخرین اخبار