چاپ کد خبر: 62641
9 مرداد 1400

برگزاری عروسی با بدترین شرایط در یکی از تالارهای شهر فسا

تالارپذیرایی و عروسی شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بازرسان بهداشت، یک تالارپذیرایی و عروسی فسا را به دلیل توجه نکردن به هشدار‌های بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا، تعطیل کردند.
به گزارش گروه سلامت اول فارس از شیراز، جلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در شب‌های اخیر با رفتار بسیار عجیب و خطر آفرین متصدیان این تالار مواجه شدیم که علاوه بر رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، در یک اقدام غیر قانونی با تحریک صاحبان مجلس فک پلمب غیر قانونی و اقدام به برگزاری عروسی با بدترین شرایط کردند.

او افزود: این تالار با این عملکرد مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی است که به شدت با چنین افرادی برخورد خواهد شد و پرونده آنان در اسرع وقت به مقامات قضایی ارجاع خواهد شد.

کریمی بیان کرد: نظارت بر اصناف خصوصاً مراکز پر جمعیت می‌تواند باعث مهار نشر بیماری شود و گاه عملکرد بعضی از اصناف در گسترش بیماری به شدت مردم را با خطر مواجه می‌سازد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: شرایط کنونی کرونا و توفان تغییرات رفتار این پدیده جز با سیاست گذاری علمی و هماهنگی‌های بین بخشی کنترل نخواهد شد و از سوی دیگر به همت و رعایت شهروندان گرامی گره خورده است و لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

او از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، موارد را به مرکز بهداشت و یا از طریقه سامانه ١٩٠ به دانشگاه علوم پزشکی فسا اطلاع دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار