چاپ کد خبر: 73986
17 بهمن 1400

بزرگترین پت شاپ ایران

اکثر افرادی که حیوان خانگی دارند به دنبال پت شاپ بزرگ و آنلاین هستند. البته افراد کمی هستند که با کلمه پت شاپ کمی ناآشنا هستند. باید به این افراد گفت پت شاپ فروشگاهی برای خرید لوازم حیوانات به ویژه‌ غذاهای آن‌ها گفته می‌شود. نگهداری از سگ و گربه و حتی پرندگان مختلف در ایران بسیار رایج شده است و آمار نگهداری از حیوانات هر روز روبه افزایش است. به همین دلیل پت شاپ‌های بسیار وسیعی در سراسر ایران وجود دارند.

بزرگترین پت شاپ ایران 1

در این مقاله قصد داریم به بزرگ‌ترین پت شاپ ایران یعنی پت شاپ آتاپت بپردازیم.

خرید غذای سگ از آتاپت

سگ به دلیل هوش و وفاداری که دارد به عنوان بهترین حیوان خانگی شناخته می‌شود. خیلی از مردم در سراسر جهان به نگهداری از این حیوان پرداخته‌اند. البته اگر شما از دسته افراد سگ دوست هستید؛ باید بتوانید زندگی خوبی برای او بسازید. بسیاری از سگ‌ها غذا خشک دوست دارند و دیگری از غذای انسان‌ها خوششان می‌آیند. سگ‌ها هم همانند انسان‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

هنگامی که حیوان خانگی را با خانواده آشنا می‌کنید؛ کم کم این حیوان تبدیل به یکی از اعضای خانواده شده و شما باید بتوانید تغذیه مناسبی برای افزایش طول عمر این حیوان برای او فراهم کنید. همان‌طور که گفتیم سگ‌ها ازنظر تغذیه به دو دسته غذای آماده و غذای خانگی تقسیم بندی می‌شوند. غذاهای آماده در بازار به انواع مختلفی مثل کنسرو، غذای خشک، بستنی و غیره تولید و عرضه می‌شوند.

بهتر است که سگ خود را به غذاهای آماده عادت دهید، چرا که این غذاها پر از ویتامین و مواد معدنی مفید برای آن‌ها است. اگر سگ شما عاشق غذاهای آماده می‌باشد؛ بی درنگ به پت شاپ آتاپت سر بزنید. به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید برای خرید غذای سگ با بهترین برندها برای سگ خود و با مناسب‌ترین قیمت خریدارید کنید.

خرید غذای گربه از آتاپت

گربه‌ها امروزه به عنوان یکی از حیوانات محبوب‌ در بین افراد تبدیل شده‌اند. نگهداری از گربه‌های کمی راحت‌تر از سگ‌ها است و خیلی از افراد به سمت گربه تمایل پیدا می‌کنند.

غذای گربه‌ها نیز همانند سگ‌ها به دو دسته آماده و خانگی تقسیم بندی می‌شود. خیلی از افراد گمان می‌کنند غذای آماده سگ و گربه مشابه هم بوده و می‌توانید از غذای سگ خود به گربه بدهید، در صورتی که این فرضیه بستگی به معده و سلیقه گربه شما دارد.

معمولاً غذاهای سگ و گربه جدا از هم بوده است. اگر می‌خواهید غذای مقرون به صرفه و با کیفیت خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید از آتاپت است. متأسفانه خرید اینترنتی در ایران به دلیل تقلب زیاد، کار راحتی نخواهد بود در نتیجه شما باید بتوانید فروشگاهی قابل اعتماد برای خرید غذای گربه خود پیدا کنید.

خرید از بزرگ ترین پت شاپ ایران

خوشبختانه شما می‌توانید هر نوع غذا و حتی لوازم لازم مثل خانه، باکس، انواع تمیز کننده‌ها،قلاده، برس‌ها و غیره را از بزرگترین پت شاپ ایران خریداری کنید. اما شاید از خودتان بپرسید چرا باید لقب بزرگترین پت شاپ ایران را روی آتاپت بگذاریم؟ در جواب این سؤال باید گفت این پت شاپ از بزرگ‌ترین پت شاپ‌های ایران بوده و داخل آن همه چیز می‌توانید پیدا و خریداری کنید.

امروزه خرید به دلیل افزایش تقلب کار راحتی نبوده و شما باید از فروشگاه مطمئن خریداری کنید، خوشبختانه شما می‌توانید در صورت نیاز قبل از خرید از این سایت از کارشناسان فروش ما مشورت بگیرید. برخی از حیوانات غذای مورد علاقه خود را فقط میل می‌کنند در این صورت شما باید بتوانید؛ غذای مورد علاقه آن‌ها را سفارش دهید.

بزرگترین پت شاپ ایران 2

مشاوره ۲۴ ساعته با کارشناس فروش

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب و خرید غذا و لوازم از پت شاپ آنلاین، پشتیبانی ۲۴ ساعته آن می‌باشد. فروشگاه آتاپت یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی می‌باشد، که دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است.. اگر در صورت خرید، ورود در روز یا حتی شب به مشکل خوردید؛ کافی است تا با پشتیبان آنلاین به مشورت بپردازید.البته این سایت دارای پشتیبان‌های گونان از جمله پشتیبان تلفنی، چت و غیره است.

یک نکته که باید به آن اشاره کرد این است که اگر تمایل به مراجعه حضوری و خرید حضوری داشته باشید؛ به راحتی توسط کارشناسان فروش ما راهنمایی می‌شوید. متأسفانه در ایران بیرون بردن حیوانات خانگی دردسرهای خودش را دارد در نتیجه بهتر است به صورت آنلاین وسایل مورد نظر را خریداری کنید.

مزایای سفارش از آتاپت

معمولاً افراد قبل از سفارش یا خرید به مزایای فروشگاه مورد نظر توجه می‌کنند و اگر دارای مزیت‌های و ویژگی‌های خوب و مورد نظر بود؛ شروع به سفارش دادن می‌کنند. از مزایای سفارش و خرید آنلاین از پت شاپ آتاپت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورت خرید بالا، سفارش شما رایگان ارسال خواهد شد.
  • قیمت‌های آن بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.
  • مشاوره خصوصی با کارشناسان فروش
  • استفاده از تخفیف‌های ویژه
  • خرید غذا و محصولات با کیفیت و تازه
  • پشتیبان خوب، رمز موفقیت فروشگاه‌های چینی این است که بعد از خرید نیز با مشتریان خود در ارتباط هستند؛ رضایت مشتری باعث می‌شود تا شما مشتری همیشگی خود را داشته باشید.
  • یکی از رمزهای موفقیت آتاپت این است که تا جایی که توانسته ، تمامی نیازهایی که برای حیوان خانگی شما مدنظرتان است را پوشش می‌دهد. اگر پت شاپی تمامی وسایل لازم و مورد نیاز را داشته باشد، بسیار به چشم مشتریان محبوب می‌شوند.

بزرگترین پت شاپ ایران 3

همان‌طور که گفته شد، شما نمی‌توانید بدون فهمیدن غذای مورد علاقه پت خود به خرید بپردازید. خیلی از فروشگاه‌ها با عنوان برند معروف و گفتن اینکه این نوع غذای آماده را تمامی سگ‌ها می‌خورند، باعث خرید می‌شوند. اما امکان دارد شما گران‌ترین غذای داخل پت شاپ را خریداری کنید و سگ شما حتی به آن لب نزنند.

کلام آخر

در این مقاله به بزرگ‌ترین پت شاپ ایران یعنی آتاپت پرداختیم تا شما بتوانید با شناخت این فروشگاه مجهز برای حیوان خانگی شیرین خود بهترین غذاهای آماده و لوازم بهداشتی را خریداری کنید. این فروشگاه به عنوان مجهز و مدرن‌ترین فروشگاه شناخته شما می‌تواند تمامی لوازم و خدمات مورد نظر را ارائه دهند.  شما می‌توانید با سر زدن به سایت این فروشگاه تمامی وسایل و خوراکی‌ها را بدون مراجعه حضوری و با کمک و راهنمایی پشتیبان خریداری کنید. در صورت مشکل یا ناراضی بودن، پول شما برگشت خواهد خورد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی شنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

سلام آدرس نداره لطفا آدرس بفرمایید از کجا تهیه کنیم

مهرزاد پنجشنبه , ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

سلام اگر مارک خوب میخواید برند .. عالی هست

ناشناس یکشنبه , ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۴۹

از رسانه ای که در فارس نوشته می‌شود، انتظار می رود، از کلمات فارسی استفاده کند و بیش از بقیه پاسدار این زبان باشد‌

ایمان جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

سلام .لاک پشت خاکی میفروشین

دیانا چهارشنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

سلام غذای عروس هلندی رو میدونید چند می دن مدلش خوب باشه میوه خشک نداشته باشه ارزنشم بزرگ باشه تخم کتان هم زیاد داشته باشه

آخرین اخبار