بلیط های لحظه آخری هواپیما

بسیاری از ما تجربه دریافت پیامک ها و تبلیغاتی مبنی بر بلیط های ارزان قیمت هواپیما را داشته ایم . این پیشنهادها از سویی وسوسه کننده است و از طرف دیگر ممکن است برایمان چالش برانگیز باشد . خیلی ها تصور می کنند دلیل این قیمت پایین بلیط ،  ممکن است بخاطر وجود مشکل خاصی در آن پرواز باشد . با ما باشید تا علت فروش بلیط ها به قیمت ارزان را برایتان بیان کنیم .

بعضی از آژانس های هواپیمایی در زمان های خاص اقدام به پیش خرید و یا اجاره صندلی های یک پرواز از شرکت های هواپیمایی می کنند و هزینه آن را نیز از قبل پرداخت می کنند . این آژانس ها پس از فروش بلیط هواپیما بصورت سیستمی و یا چارتری روی وب سایت های فروش آنلاین ، صندلی های باقی مانده را برای جلوگیری از ضرر با قیمتی پایین تر به فروش می رسانند . اینگونه می شود که شما با مبلغی ارزان بلیط خود را خریداری می کنید در حالی که مسافرِ صندلی کناری قیمت بیشتری پرداخت کرده است .  پس اگر شرایط استفاده از این بلیط های ارزان قیمت را دارید بدون نگرانی آن را خریداری کنید و فرصت را از دست ندهید .

مزایا و معایب خرید بلیط های لحظه آخری

شاید برای خیلی ها از نظر اقتصادی مهم باشد که هزینه سفر خود را تا جایی که ممکن است پایین بیاورند . پس استفاده از این بلیط ها فرصت خوب و به صرفه ای برای این افراد است . گاهی نیز ممکن است بصورت اتفاقی مجبور به سفری شویم که محدودیت زمانی داشته باشیم و خرید  بلیط  لحظه آخری هواپیما سبب به موقع رسیدن ما به مقصد می شود . همچنین ما برای خرید این بلیط ها تا یک ساعت قبل از پرواز هواپیما فرصت داریم .

اگر بخواهیم به معایب بلیط های لحظه آخری اشاره ای داشته باشیم باید بگوییم که چنانچه اقدام به خرید این بلیط ها کنیم در اکثر مواقع امکان کنسل کردن و استرداد وجه وجود ندارد . همچنین بهتر است بدانیم در خرید بلیط لحظه آخری هواپیما هیچ حق انتخابی برای زمان پرواز و نوع هواپیما یا کلاس پروازی آن نداریم و امکان داشتن برنامه ریزی قبلی به مسافر داده نمی شود و هر لحظه باید آماده باشیم ؛ پس اگر برایتان مهم است که سفری با برنامه داشته باشید این نوع بلیط مناسب شما نیست . مسئله دیگر اینکه باید فاصله زمانی خودمان تا فرودگاه مبدا را در نظر بگیریم و اگر امکان رسیدن به موقع را داریم بلیط خریداری کنیم .

در ایام شلوغ مانند تعطیلات عید ، معمولا بلیط های لحظه آخری بسیار کم هستند و نمیتوان منتظر این نوع بلیط بود . بخصوص در مسیرهای شلوغ و پرترددی مثل مشهد و کیش ؛ پس بهتر است قید بلیط های ارزان قیمت را در این مواقع بزنید .

خرید آنلاین بلیط هواپیما

اگر قصد سفر دارید و می خواهید با برنامه ریزی قبلی بلیط خود را خریداری کنید و یا از بلیط های لحظه آخری استفاده کنید حواستان را جمع کنید که به مشکل نخورید و مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشید .  به شما پیشنهاد می دهیم سری به وب سایت های معتبر فروش آنلاین بلیط بزنید و خرید اینترنتی بلیط هواپیما را تجربه کنید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار