چاپ کد خبر: 65361
4 شهریور 1400

 بهترین برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

ماشین ظرفشویی 5

به گزارش اول فارس،  انتخاب یک برند خوب برای خرید ماشین ظرفشویی کار ساده‌ای نیست؛ زیرا این محصول قیمت نسبتا بالایی دارد و تقریبا تمامی شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی اقدام به عرضه آن کرده‌اند. در این نقد و بررسی قصد داریم تا از بین انبوهی از برندها، بهترین‌شان را به شما معرفی کنیم تا سال‌ها بتوانید از ماشین ظرفشویی‌تان، بدون نیاز به تعمیر یا تعویض استفاده کنید.

ابتدا به معرفی بهترین برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی می‌پردازیم؛ زیرا هم قیمت بسیار مناسب‌تری داشته و هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند و بعد از آن به سراغ معرفی بهترین برندهای ماشین ظرفشویی خارجی می‌رویم. تا انتهای این نقد و بررسی با ما همراه باشید.

 بهترین برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان ایرانی بسیار خوب عمل کرده‌اند و محصولات‌شان گاهی با رقیبان خارجی رقابت نیز کرده است. به علت قیمت معقول‌تر و خدمات پس از فروش بهتر، ابتدا به معرفی برندهای ایرانی برای خرید ماشین ظرفشویی می‌پردازیم.

ماشین ظرفشویی اسنوا

نخستین برندی که تصمیم به معرفی آن گرفتیم اسنوا است. ماشین ظرفشویی‌های این شرکت ایرانی، علاوه بر داشتن قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به رقبای خارجی، از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. کم صدا بودن، داشتن موتور قوی و باکیفیت، مصرف بهینه انرژی، برنامه‌های مختلف شست و شو، خشک‌کن و… فقط گوشه‌ای از ویژگی‌ها و امکانات ماشین ظرفشویی‌های این برند خوش‌نام ایرانی است.

طبق نظر مصرف‌کنندگان در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف، تنها نقطه ضعفی که می‌توان برای ماشین ظرفشویی‌های این برند پیدا کرد، کیفیت بدنه و اجزای درونی (مانند سبد) ضعیف آن است که برخی نگرانی‌ها را برای مشتریان ایجاد کرده است.

البته با وجود خدمات پس از فروش و گارانتی‌های معتبر این کمپانی تولید کننده لوازم خانگی، در صورت هرگونه آسیب می‌توانید با خیالی آسوده و هزینه‌ای مناسب، نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام کنید.

ماشین ظرفشویی دوو

دوو، دومین شرکتی است که در لیست بهترین برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی جای گرفته است. دلیل این انتخاب سابقه طولانی و مطلوب این برند، کیفیت قطعات و بدنه بالا، خدمات پس از فروش عالی، امکانات مختلف مانند برنامه‌های گوناگون شست و شو، قفل کودک، دارا بودن ۳ سبد، خشک‌کن، مصرف بهینه انرژی و… است.

دیگر مزیت ماشین ظرفشویی دوو که می توان نام برد داشتن قابلیت شست و شوی ECO یا اقتصادی است که با این قابلیت آب و برق کمتری مصرف می شود. ویژگی دیگر این ماشین ظرفشویی برند دوو داشتن برنامه شست و شوی سریع است که برای مواقعی استفاده می شود که ظروف شما چربی و کثیفی زیادی ندارد و می خواهید ظروف تان بیشتر براق بشود تا تمیز.

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب ماشین ظرفشویی‌های دوو، امکان شستن و آب کشی میوه و سبزیجات است که بر محبوبیت محصولات آن افزوده است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس

جی پلاس، یکی دیگر از برندهای نوپای ایرانی است که در مدت زمان کم، اعتبار بسیار خوبی کسب کرده است. این برند توسط شرکت خوش‌نام گلدیران که سال‌ها نمایندگی انحصاری محصولات ال جی در ایران را بر عهده داشته، مدیریت می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مثبت ماشین ظرفشویی‌های این شرکت که در برندهای ایرانی کمتر دیده می‌شود، بی‌صدا بودن آن است. طبق نظرات مشتریان در فضای مجازی و همچنین کسانی که از فروشگاه اینترنتی شوکت کالا این ماشین ظرفشویی را خریداری کرده‌اند، این بی صدا بودن در حدی است که گاهی افراد فراموش می‌کنند که ماشین ظرفشویی‌شان مشغول به کار است.

دارا بودن برنامه‌های گوناگون شست و شو، قفل کودک، نمایشگر لمسی، امکان شست و شوی میوه و سبزی و… از امکانات ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس است.

از معایب محصولات این برند می‌توان به کیفیت پایین بدنه و طراحی نسبتا معمولی و نه زیبای آن اشاره داشت.

ماشین ظرفشویی 3 e1628857069886

 بهترین برندهای ماشین ظرفشویی خارجی

حال اگر نوبتی هم باشد، نوبت غول‌های تولیدکننده لوازم خانگی خارجی است. برندهای خارجی علاوه بر داشتن کیفیت فوق‌العاده بالا، از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا نیز در ماشین‌های ظرفشویی خود استفاده می‌کنند. کاملا طبیعی است که کیفیت و امکانات بالاتر از سطح استاندارد، مبلغ بیشتری نیز می‌طلبد. در ادامه به معرفی برندهای ماشین ظرفشویی خارجی می‌پردازیم.

ماشین ظرفشویی بوش

اگر بگوییم بوش برند اول تولید لوازم خانگی در جهان است؛ حرف اشتباهی نزده‌ایم! در یک نظرسنجی جهانی از مشتریان و تعمیرکاران، این برند کمترین نارضایتی و خرابی را در بین رقبای خود داشته است. با خرید ماشین ظرفشویی بوش، تا سال‌ها نیازی به تعمیر یا تعویض آن نخواهید داشت.

ماشین‌های ظرفشویی بوش از لحاظ فناوری، از سایر رقبای خود پیشرو بوده و در تولید محصولات جدیدش از تکنولوژی‌های اختصاصی این کمپانی استفاده می‌شود. در واقع با استفاده از ماشین ظرفشویی‌های این برند، همواره یک قدم از بقیه جلوتر هستید.

ماشین ظرفشویی بوش به قدری بی‌صدا است که در سکوت مطلق هم اثری از کارکرد آن به گوش شما نمی‌رسد. مصرف بهینه انرژی به شکلی کاملا واقعی در محصولات این شرکت وجود دارد؛ A+++ به این معناست که شما با خیالی آسوده و بدون هیچ‌گونه نگرانی از مصرف بی‌رویه آب و برق، می‌توانید از ماشین ظرفشویی‌تان استفاده کنید.

از امکانات اختصاصی ماشین‌های ظرفشویی بوش می‌توان به فناوری Hygeine plus که به مدت ۱۰ دقیقه دمای آب را به ۷۰درجه سانتی‌گراد رسانده و ظروف شما را عاری از هرگونه میکروب، باکتری و ویروس می‌کند، اشاره کرد.

سنسور هوشمند شمارش ظروف، سنسور هوشمند آب‌کشی، سنسور تشخیص کثیفی و لک و… از دیگر فناوری‌هایی‌ست که در ماشین ظرفشویی بوش به کار گرفته شده است.

ماشین ظرفشویی ال جی

محبوبیت برند ال جی در بین ایرانیان بر هیچ کس پوشیده نیست و البته خوب است بدانید که در سطح جهانی و کشورهای دیگر نیز این شرایط وجود دارد. این غول کره‌ای سال‌هاست که با تولید لوازم خانگی فوق‌العاده باکیفیت و استفاده از فناوری‌های روز دنیا، طرفدارانش را شگفت‌زده کرده است.

شما از یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل چه انتظاری دارید؟ ال جی تمام توقعات شما را برآورده خواهد کرد. امکاناتی نظیر شست و شو با بخار – که هیچ لکی بر روی ظروف شما باقی نمی‌گذارد –، سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف، قفل کودک، برنامه‌های متنوع شست و شو، سیستم عیب یاب هوشمند و… ال جی را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل کرده است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ

شاید بیشتر ما سامسونگ را به تلفن‌های همراه پیشرفته و باکیفیتش بشناسیم؛ اما باید بدانید که لوازم خانگی این غول تکنولوژی دست‌کمی از موبایل‌‌هایش نداشته و چه بسا در بسیاری از اوقات بهتر نیز عمل کرده است.

بدنه قدرتمند به‌کار رفته در ماشین ظرفشویی سامسونگ به‌همراه فناوری‌های به‌روز‌، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبدیل کرده است. از امکانات و مزایای ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌توان به مصرف بهینه انرژی، قفل کودک، برنامه‌های متنوع شست و شو، اتصال به وای فای و… اشاره کرد.

سخن آخر

در این نقد و بررسی به معرفی بهترین برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی در بازار ایران پرداختیم؛ اما در نهایت این شما هستید که براساس شرایط، نیاز و بودجه‌تان باید مناسب‌ترین ماشین ظرفشویی را برای خانه‌تان انتخاب کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار